5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    Jurrian95

Trillen Whatsapp

Hoi,

Ik zit al een tijd met het volgende probleem opgescheept, maar ik kan op internet nergens een oplossing vinden. Ik heb de volgende instellingen.

Ondanks dat ik m’n telefoon op deze instellingen heb staan, blijft mijn telefoon trillen op het moment dat ik een Whatsapp binnen krijg. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Bedankt alvast!

Bijdrager
    londemanmp

Knopje linksboven op stil staan ?

Boven de + / –

Bijdrager
    londemanmp

Trillen bij instellingen ook uitzetten ( vinkje heb je aanstaan )

Bijdrager
    jur6414

Ja, knopje staat uiteraard op stil. Anders had ik gewoon geluid. Maar ik wil dat mijn telefoon trilt bij geluid uit, behalve bij Whatsapp. Dan hoef ik geen trillingen.

In de algemene instellingen van de iPhone, bij berichtgeving, kun je per app de meldingen aanpassen. Maar daar staat geen optie om trillen uit te zetten.

Bijdrager
    Retyro

Je laatste screenshot zijn de Instellingen voor als je in de app zit. Dus als whatsapp geopend is trilt hij als het goed is niet. Ben je uit de app of is de iphone vergrendeld dan trilt hij inderdaad wel.

Mogelijke oplossingen:
    -Trillingen uitzetten (die in je eerste screenshot) maar dan trilt hij ook in andere gevallen ook niet meer
    -geluiden uitzetten voor whatsapp (instellingen->berichtgeving->whatsapp) maar dan krijg je bij het binnenkomen van een appje ook geen geluid meer

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.