7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Mich

Trilalarm bij veranderen switch werkt omgekeerd.

Als ik vroeger mijn iPhone 4 is stille modus zetten dat ging bij het veranderen van de switch van luid naar stil het trilalarm af en omgekeerd niet.
    Sinds kort, ik denk sinds 4.3.1 gebeurt dit net omgekeerd, als ik de iPhone uit stille modus haal gaat het trilalarm af en als ik hem terug in stil zet gebeurt er niets.
    Dit probleem is er wel niet altijd. Met momenten werkt het nog zoals het altijd gewerkt heeft.
    Zijn er nog mensen met dit probleem?

Bijdrager
    Jeffmeister

Nu je het zegt; Inderdaad. Bij mij is dat ook zo het geval. Niet heel storend maar toch even wennen.

Bijdrager
    Willem-Jan

Bij mij werkt het ‘normaal’ naar stil dan gaat hij even trillen, bij het het terugzetten zie ik een belletje…

Bijdrager
    wido

Volgens mij is dit normaal: als je bij de instellingen het trillen in de stille stand uitzet, zal hij trillen als je de knop op geluid zet. Als je bij de instellingen het trillen in de stille stand aanzet, trilt hij juist als je de knop op geluid uit zet.

Bijdrager
    Mich

Volgens mij is dit normaal: als je bij de instellingen het trillen in de stille stand uitzet, zal hij trillen als je de knop op geluid zet. Als je bij de instellingen het trillen in de stille stand aanzet, trilt hij juist als je de knop op geluid uit zet.

Het trillen staat bij mij, zoals het altijd geweest is, bij allebij aan (zowel in stille modus als luide modus). Dus dat is geen verklaring waarom het nu omgekeerd is.

Bijdrager
    Mich

Problem solved met iOS 4.3.2…

Bijdrager
    Mich

Nog meer nieuws, het ligt blijkbaar aan de jailbreak, op iOS 4.3.2 met Redsn0w heb ik het weer zitten.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.