7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    NoiA

Tric Trac Spel dat native onder osx werkt?

Ik ben nogal verslaafd aan tric trac, en als ik het niet met mijn vrienden speel dan lijkt het me leuk het op mijn mac te doen. Maar er zijn alleen maar pc versies beschikbaar die mijn powerbookje nogal belasten als ik die onder VPC draai. Met als gevolg dat te battery zo op is….

Kan iemand mij een linkje posten met de osx versie?!

bvd:mrgreen:

Inactief
    Anoniem

”Backgammon” ingetypt bij Versiontracker. Heb geen ervaring met één van de programma’s… dus dat wordt zelf even testen.:wink:

Bijdrager
    NoiA
    ”Zakske”

”Backgammon” ingetypt bij Versiontracker. Heb geen ervaring met één van de programma’s… dus dat wordt zelf even testen.:wink:

bedankt maar dat is black gammon en dus anders dan tric trac

Bijdrager
    Thoomas
    ”NoiA”
    ”Zakske”

bedankt maar dat is black gammon en dus anders dan tric trac

Wat is dan het verschil (zoveel verschil zie ik anders niet)

Inactief
    Anoniem
    Bijdrager
    ameal

Of probeer het hiet eens:

http://macgamefiles.com/

Als ik Backgammon intyp krijg ik er een stuk of 8. Zit vast eentje bij met de juiste regels (ik benook geen kenner, dus ik weet het verschil niet).

Bijdrager
    NoiA

bedank voor die site van tric trac, maar das weer de franse versie. ik heb het echt over de nederlandse versie van het spel. Hier staan de regels van de versie zoals ik hem vaak met mijn vrienden speel:

http://home.vianetworks.nl/users/snaad/tt/rules.htm

in weze is black gammon tric trac (op zijn frans) en tric trac (de nederlandse regels) eigenlijk ook vrijwel het zelfde alleen je kunt de regels niet veranderen in de computer versie om het op een bepaalde manier te spelen aangezien aangezien die alleen black gammon of tric trac (frans) zal kennen aangezien dat de meest gangbare versies zijn…

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.