5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Moderator
    unSOUND

Trash legen op een FTP server…?

Mijn webruimte heeft blijkbaar zijn limiet bereikt, dus er kan niets meer bij. Nu heb ik wat zooi gewist, maar blijkbaar gaat dat niet direct uit de trash op de server zelf, want ondanks dat ik zo’n 30 mb heb weggegooid, ken er nog steeds niets bij…

Wie weet hoe ik ( met Transmit 3 ) de trash van mijn webruimte kan wissen ?

Bijdrager
    tricksel

Op een web-/FTP-server is er geen trash; verwijderen is daadwerkelijk direct verwijderen.

Bijdrager
    eRic@MacOSX

Ik heb afgelopen week op mijn oude PC ingezet als FTP server. Ik kan vanaf nu vanuit elke comp. met internetverbinding bij de FTP server terecht met een HD van 160GM. De backup van mijn iMac staat er op dus kan ik bij alle muziek en (backup) documenten. Volgens mij kan ik hem dan weer met Lacie Silverkeeper weer syncen! 8)

Moderator
    unSOUND
    ”ric@MacOSX

Ik heb afgelopen week op mijn oude PC ingezet als FTP server. Ik kan vanaf nu vanuit elke comp. met internetverbinding bij de FTP server terecht met een HD van 160GM. De backup van mijn iMac staat er op dus kan ik bij alle muziek en (backup) documenten. Volgens mij kan ik hem dan weer met Lacie Silverkeeper weer syncen! 8)

Geweldig voor je….

maar wat heb ik aan deze info ?

:|

@tricksel: wel vreemd dan dat mijn webserver blijft aangeven dat er geen ruimte meer is…

Bijdrager
    eRic@MacOSX
    ”unSOUND”
    ”ric@MacOSX

Geweldig voor je….

maar wat heb ik aan deze info ?

:|

@tricksel: wel vreemd dan dat mijn webserver blijft aangeven dat er geen ruimte meer is…

Dat je er misschien erg verstandig aan doet om je eigen FTP en Webserver te beginnen om heel veel ruimte tot je beschikking te hebben?

Dat je hier meer mee kan doen dan alleen FTP’en en het plaatsen van een site. Je iTunes Library, documenten e.d. toegankelijk vanaf elke locatie.

Dat je je site gedeeltelijk laat hosten waar hij nu al staat en evt. grote delen op je eigen server plaatst.

Tip; refresh regelmatig je cachegeheugen in je FTP programma! Anders zie je ook documenten en mappen staan die je al had verwijderd.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.