6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    NNicholas

Transmission Poorten

Hallo,

Ik heb al wat over mijn probleem opgezocht maar van elke uitleg bgrijp ik niet.

Mijn probleem is dus dat er niets meer wilt downloaden op Transmission en dat bij mij mijn ports er staat “port is closed” en het poort nummer is 54728
    Ik heb al allemaal nummers geprobeerd maar geen 1 werkt. Wat meot ik doen om hem wel weer snel te laten downloaden?
    en leg het a.u.b. duidelijk uit met mss screenshots ofzo en misschien ook in het engels, mijn computer staat namelijk in het engels…

Alvast bedankt

Bijdrager
    fnk

Net als online spellen moeten er bepaale poorten openstaan op je modem/router om te kunnen spelen……

Portforwarding heet dat, overigens op de website van transmission staat een uitgebreide hulpsectie…..

http://trac.transmissionbt.com/wiki/PortForwardingGuide

Bijdrager
    xvisx

De laatste verise van Transmission werkte bij mij totaal niet, wat ik ook probeerde. Toen ik de een na oudste versie (1.34) weer ging gebruiken, waren alle problemen voorbij. Ik weet niet of je de nieuwste verise hebt, maar wellicht kun je de oudere proberen. Volgens het Transmissionforum zitten er veel bugs in de nieuwe versie.

Bijdrager
    poncke9

ik heb ook al van alles geprobeerd heb poort geforward in router,bij mijn firewall transmission toegekent allerlij poorten geprobeerd.maar tervergeefs

Bijdrager
    19419

Voorheen had ik het modem van tele2. Toen was het heel simpel! MacMini vast ip-adres geven , op de router aangeven welke poort open moest en het vaste ip-adres daar invullen en klaar.

Nu lukt het me niet!
    Wat ik heb: copperjet 1616-2p router van Alice (powered by BBNED) , sitecom wl160 wireless, MacBook.
    Ik zou het prettig vinden verbindbaar te worden vanaf mijn MB. Ik heb al vanalles geprobeerd, maar het lukt mij niet. Wie kan me helpen ? Of wie kan me verwijzen naar een duidelijk stappenplan?
    Alvast bedankt!

Bijdrager
    lionheart

Ik heb een vergelijkbaar probleem met de Zyxel P-2602HW-D1A en Transmission onder OS 10.5.5 Ik heb inmiddels alle handleidingen uit de help-functie van Transmission gevolgd, port forwarding via portforward.com, firewall instellingen aangepast, static-ip aangemaakt en de poort blijft ongenaakbaar op ‘closed’ staan. Ik doe vast iets fout maar weet niet wat… Ik kan wel downloaden, maar het gaat allemaal erg langzaam.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.