7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    roosenton2

transmission poort gesloten

Ik heb een hele tijd Transmission gebruikt en dat liep heel goed.Ineens (weet bij God niet waarom) zit de incoming poort op slot.Wat hebben jullie nog meer aan info nodig om te kunnen helpen?

Bijdrager
    Hansi2124

In naam van Oranje: Doe open die poort!:-D
    Waarom kon je die poort destijds wel open zetten en nu niet?

Inactief
    Anoniem

NAT/UPnP op de router uitgezet misschien?

Bijdrager
    buddy

ik heb nooit aan poorten zitten sleutelen,in het begin niet hoeven openen niks…ging vanzelf en n u ineens niet meer

Bijdrager
    sedikit

Om van al het gedoe af te zijn, misschien transmission er helemaal uitgooien, inclusief deze files:
    gebruikers/Bibl/Application Support/Transmission
    gebruikers/Bibl/Preferences//org.mûk.transmission.plist
    gebruikers/bibl/Preferences/Caches/org.mûk.transmission
    En dan opnieuw installeren:
    http://www.macupdate.com/app/mac/19378/transmission

Bijdrager
    roosenton2

sedikit op een MAC heb ik het zo op kunnen lossen maar op een andere vind ik dat hele gebruikers/bibl enz nietIs er een programma dat als ik Transmission een keer helemaal instaleer ik dan met dat programma de hele installatie van Transmission er af kan kieperen
    Of een endere methode?

Bijdrager
    sedikit

Op jouw, kennelijk veel hogere OS systeem dan het mijne, is de Gebruiker/Bibliotheek onzichtbaar (ik zit nog op OS X 10.6.8). Daar is een simpel trucje voor om die Bibl. wèl zichtbaar te maken. Hoe, zou je even moeten zoeken. Maar je kunt ook zònder. Installeer AppCleaner (gratis):
    http://www.macupdate.com/app/mac/25276/appcleaner
    -open AppCleaner
    -sleep je Transmission op het geopende venstertje
    -alle (onzichtbare)Transmission filetjes die met Transmission te maken hebben verschijnen in het venster,
    -als ze al niet aangevinkt staan: aanvinken
    -delete
    -klaar

Edit: Laat ik nou hetzelfde probleem hebben! Maar…het compleet deleten van Transmission en het herinstalleren blijkt inderdaad de oplossing!!
    Probeer dit maar uit op een torrent-site met weinig seeders en veel leechers.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.