8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Lexis

Transmission crasht nogal vaak

Hallo,

Ik heb een nieuwe MBP en download nogal wat in Transmission met 2,6MB/s.

Alleen Transmission crasht dan nogal vaak, door de wachtrij in combinatie met de snelheid.

Is er een torrent applicatie die dat niet doet? Die hoge snelheden wel aankan? Ik word er nogal gek van namelijk.

Julian

Bijdrager
    topaj

Je kunt beter uTorrent gebruiken, die is stabieler en sneller.
    Transmission crashte ook bij mij vaak

Moderator
    Night

µTorrent for OSX is nog in het beta stadium, en zou ik daarom (nog) niet gebruiken. Azureus/Vuze is – mits goed ingesteld – een waardige opponent.
    Wat je in Transmission kan proberen is om de maximale UPLOAD snelheid wat lager te zetten (nadat je het bestandje ‘org.m0k.transmission.plist’ hebt verwijderd uit de Preferences folder).

Bijdrager
    topaj

Beta betekent niet instabiel hoor, het betekent dat het mogelijk bugs kan bevatten;
    maar dat hoeft niet per sé

Bijdrager
    sypie

Heb je misschien zoveel in je wachtrij staan dat je harde schijf als “vol”wordt beschouwd? Hierdoor kan Transmission ook onderuit gaan.

Je kunt in de logbestanden ook eens kijken wat er staat over Transmission. Er moet een reden voor zijn waarom die bij jou vastloopt en waarom ik er nooit last van heb…

Moderator
    Night
    ”sypie”

…en waarom ik er nooit last van heb…

Ik ook niet; nog stabieler dan Vuze…:o

Inactief
    Anoniem

Je kunt bugs het beste melden op de website van Transmission. Onder het kopje Resources staat een link naar hun forum en een trac systeem voor bugs.

Bijdrager
    buildid

fie beta van utorrent draait hier al 2 weken 24 uur per dag , is in mijn ogen stabiel, aleen sommige zaken werken niet , maar verder niet verkeerd…..

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.