14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    Corneel

Traktor Dj Studio

Ik heb Dit er al over gevonden maar nog steeds weet ik niet waar ik HET programma kan vinden
    Ik wil geen demo’s
    Heeft iemand een link naar het ECHTE programma ?
    [/url]

Bijdrager
    Yaris
    Bijdrager
    punchcard

hoi hoi

als het je kan interesseren: ik verkoop mijn officiƫle (boxed) Traktor DJ Studio.
    mail me als je meer info wil!

groeten
    sander

Bijdrager
    darh

Hier heb je de site van Native Instuments, het bedrijf dat Traktor maakt. Je vraagt waar je het echte programma kan downloaden, hou er wel rekening mee dat het niet gratis is hea!

Bijdrager
    Corneel

bedankt voor alle reacties !

ik ga zoekeu

Bijdrager
    profclimber

weet iemand trouwens ook een oplossing voor traktor 3 want ik had in 2.6.3 dat ik 2 outb[puts had een via de imic en de ander via de line out, dit kan niet meer in traktor 3 :?

Bijdrager
    TurkishDelight

ik had een keer de laatste versie van Tracktor DJ geinstalleerd op mijn iBook G3.. maar die wilde niet opstarten, hij crashte vrijwel meteen..

iemand een idee?…

Bijdrager
    darh
    ”profclimber”

weet iemand trouwens ook een oplossing voor traktor 3 want ik had in 2.6.3 dat ik 2 outb[puts had een via de imic en de ander via de line out, dit kan niet meer in traktor 3 :?

wat voor mac met voor voor geluidskaart heb je?

Bijdrager
    profclimber

ik heb een ibook G4, met een imic erbij. dit werkte prima met 2.6.3 maar met 3 niet meer. Zit ook aal te denken om gewoon nog een imic erbij te kopen…. weet niet of dit kan

Bijdrager
    Elmo1608
    ”TurkishDelight”

ik had een keer de laatste versie van Tracktor DJ geinstalleerd op mijn iBook G3.. maar die wilde niet opstarten, hij crashte vrijwel meteen..

iemand een idee?…

Dit had ik ook, moet je de laatste update ophalen, daar zitten veel bugfixes in.

Bijdrager
    TurkishDelight
    ”Elmo1608″
    ”TurkishDelight”

iemand een idee?…

Dit had ik ook, moet je de laatste update ophalen, daar zitten veel bugfixes in.

gedaan, nog steeds gecrash… :oops:

Bijdrager
    iAgree

misschien even een clean install van het programma en de oude eraf halen eerst natuurlijk.

Bijdrager
    Elmo1608

Je kunt ook proberen de map Traktor3 in je home-dir te verwijderen, dan start hij op met alle standaardinstellingen.

Bijdrager
    TurkishDelight
    ”iAgree”

misschien even een clean install van het programma en de oude eraf halen eerst natuurlijk.

lukt helaas niet…

”Elmo1608″

Je kunt ook proberen de map Traktor3 in je home-dir te verwijderen, dan start hij op met alle standaardinstellingen.

lukt ook niet…

iemand anders met een G3 iBook had hetzelfde probleem… tja…
    ik vind het niet zo erg eigenlijk… ik wilde Traktor DJ alleen even uitproberen..
    maar als Traktor DJ zo nodig moeilijk wil doen, dan kan het rechtstreeks de Trash in.. :)

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.