7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    bart1971

Trage upload snelheid Vuze/Azureus

Onlangs ben ik naar een andere provider overgestapt. Ik zit nu bij Het Net en heb hun Snel Surfen en Bellen pakket. Sinds de overstap is mijn upload snelheid in Vuze (voorheen Azureus) echter behoorlijk gedaald. Via mijn oude provider haalde ik gemiddeld tussen de 50-70 kB/sec maar nu is de maximum uploadsnelheid 22 kB/sec (maar meestal nog (veel) lager, ondanks dat er voldoende ‘seeders’ en ‘leechers’ zijn!)! Iemand enig idee?
    De poorten van mijn modem staan gewoon open dus daar kan het niet aan liggen.
    De downloadsnelheid is geloof ik wel goed. Ook gewoon internetten en bestanden via de browser downloaden gaat snel.
    Ik gebruik de laatste versie van Vuze en mijn systeem draait op osx 10.5.5..

Bijdrager
    juniper rose

BLOND

Bijdrager
    sypie

Misschien is het handig dat je de startpost nog eens leest bij daglicht? Er staat toch duidelijk in om welke provider het gaat.

Bijdrager
    CedricH

Is je upload snelheid ook zo laag als je bijvoorbeeld een bijlage upload in hotmail of gmail of ergens anders iets upload?

Bijdrager
    bart1971
    ”CedricH”

Is je upload snelheid ook zo laag als je bijvoorbeeld een bijlage upload in hotmail of gmail of ergens anders iets upload?

Bedankt voor de tip:)
    Als ik via Mail een bestandje naar mezelf probeer te sturen ligt de upload snelheid gemiddeld rond de 25 kb/sec.
    Ik neem aan dat het van Azureus dan toch gewoon klopt:( :(

Bijdrager
    Josebo.

Waarom vind je het erg dat je upload snelheid in Vuze laag is?

Bijdrager
    Esquare
    ”bart1971″

Als ik via Mail een bestandje naar mezelf probeer te sturen ligt de upload snelheid gemiddeld rond de 25 kb/sec.

Als ik de specificatie van Het Net bekijk, klopt dat vrij aardig ja. Niet naar gekeken voordat je deze ‘supersnelle’ aanbieding koos?

Supersnel draadloos internet
    Snel internet: 4 Mb/s – 256 Kb/s

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.