12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    kontheur

trage Flip4Mac

Hallo,

Ik wil eens even reageren op Flip4Mac.
    Ik kijk regelmatig gestreamde filmpjes op o.a. Flabber

Nu heb ik een Intel Machine en heb Flip4Mac onder Rosetta draaien.

Het probleem dat ik heb is dat als ik een film laad, dit lang duurt.
    Ook als de film bezig is en ik scroll, dan valt het beeld van de film weg.
    Bovendien kan ik ook niet ‘zoeken’ in de film.

Wie weet er (totdat de UB uitkomt) een oplossing?!

EDIT: Ik heb in een ander topic nog de Beta versie voor Intel gezien maar die download werkt niet meer…

Bijdrager
    wjgmspeedy

het eerste filmpje dat ik tegenkomen op Flabber (over die turkse chauffeur) is volgens mij een flashfilmpje en dat heeft dus helemaal niks met flip4mac te maken

Bijdrager
    kontheur
    ”wjgmspeedy”

het eerste filmpje dat ik tegenkomen op Flabber (over die turkse chauffeur) is volgens mij een flashfilmpje en dat heeft dus helemaal niks met flip4mac te maken

Nee, ik zei ook niet dat het eerste filmpje dat probleem heeft.

Hier een link met een voorbeeld waar het bij mij fout gaat:

KLIK!

Bijdrager
    wjgmspeedy

Ik heb een G5 en bij mij loopt dat filmpje ook niet lekker, scrollen gaat niet, dan verdwijnt het beeld of je ziet alles dubbel. Ik denk dat het in dit geval aan de pagina ligt.

Bijdrager
    t.leffers

Hier op een iMac G5 werkt het filmpje prima. Scrollen gaat zonder problemen. Niets aan het handje.
    Wat kan die kerel ballen zeg; ben absoluut geen voetballiefhebber, maar dit laat m’n hartje toch wel sneller kloppen.

Bijdrager
    wjgmspeedy

hiero, even screenshotje gemaakt

Bijdrager
    kontheur

Ik denk dat ik weet waar het aan ligt. In FireFox doet hij het veel minder goed als in Safari.

Hopen dat de bugs eruit zijn na de beta-test…

Moderator
    unSOUND

Hier loopt hij ook prima op een G5, je hebt dus kans dat het aan Rosetta ligt. Probeer de intel versie van Flip4Mac anders eens, de beta zwerf al rond… en dan uiteraard Safari ook zonder Rosetta draaien…

Bijdrager
    kontheur
    ”unSOUND”

Hier loopt hij ook prima op een G5, je hebt dus kans dat het aan Rosetta ligt. Probeer de intel versie van Flip4Mac anders eens, de beta zwerf al rond… en dan uiteraard Safari ook zonder Rosetta draaien…

Ik kan de beta niet meer vinden. Is dor F4M eraf gehaald en op die rapidshare site staat hij ook niet meer. Iemand?

Bijdrager
    Barabas2005

Er zijn nog torrentjes in omloop van de beta versie (isohunt.com).

Bijdrager
    mollie319

stuur me maar een PB met je email adres, dan mail ik de intel versie wel naar je toe als je wilt.

Bijdrager
    awesomemac

Hier o.a. te vinden:

Link

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.