3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    prepiuk

Trackpad & toetsenbord doen raar

Hallo iedereen,

Sinds twee weken heeft mijn laptop het probleem soms uit zichzelf de muis te gebruiken en hierdoor kan ik soms niet eens meer typen. Het is erg vervelend, want ik kan dan gewoon niks doen. Ik heb meerdere keren gewoon gehad dat ik aan de andere kant van de kamer stond en mijn MacBook uit zichzelf op van alles aan het klikken was… Ik heb het gevoel dat dit is sinds ik Lion OS X heb geïnstalleerd.

Het is overigens meestal direct na het opstarten of als ‘ie uit de sluimerstand komt en het duurt dan ongeveer 10 minuten en daarna is alles weer OK. Ik heb geprobeerd op te lossen door bijvoorbeeld het hele toetsenbord schoon te maken (kruimels, etc.) en op de Apple website stond dat je je ringen/sieraden af moest doen en geen olie of crèmes op moest smeren en dan het toetsenbord gebruiken. Maar dit werkt ook niet.

Ik heb mijn MacBook gekocht in september vorig jaar, dus het valt allemaal nog net binnen de garantie. Ik heb ook een laptopverzekering (bij de ABN AMRO), maar ik weet niet zeker of dit soort fouten daar binnen vallen.

Alvast bedankt!

Bijdrager
    nickwenneker

Hallo,

Heb je er last van met een apart toetsenbord en een aparte muis of zijn het de muis en het toetsenbord van de MacBook zelf ?

Gr. Nick

Bijdrager
    prepiuk

Trackpad en toetsenbord van de Mac zelf…

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.