3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    drostr88

Trackpad Macbook Pro reageert helemaal niet.

Hallo,

Ik heb sinds een paar dagen een probleem met mijn Macbook Pro Alu. Als ik mijn MB herstart dan reageert mijn trackpad niet meer, als ik een muis aansluit dan reageert deze ook niet. Dit kreeg ik nadat ik Bootcamp getekend had met Acad, maar her rare van alles is dat de trackpad wel in winxp reageert.

Ik kreeg het weer werkend omdat ik er een time-machine backup er weer op had gezet en toen werkte het weer.

Toen dacht ik dat het iets in Bootcamp was, maar vandaag heb ik het dus weer. En heb alleen in Pages gewerkt, en na een herstart omdat Gröwl raar begon te doen (hij bleef dezelfde melding geven dat er iemand online kwam in adium).

Heeft iemand een idee wat er mis kan zijn, want om elke keer via Time Machine Mac OS X weer werkend te krijgen is ook niet alles.

Gr.

edit: Het is een Macbook Pro Alu

Bijdrager
    diedbaas

Ik neem aan dat je wel alle updates hebt geĂ¯nstalleerd, want er was een paar maanden terug een firmware update voor het trackpad van de nieuwe Alu MB’s.
    Heb je toevallig je RAM geheugen geupgrade naar 4gb, dit levert de laatste tijd meer problemen op, onder andere bij mezelf.

Bijdrager
    drostr88

Ja alle updates staan er op, maar ik heb nog de 2gb erin zitten. Dus het probleem is er “spontaan” gekomen.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.