6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    BasvanS

Trackpad Macbook Pro Early 2009 (A1297) Hapert

De trackpad van mijn Macbook Pro 17” hapert. de rechter zijde van de trackpad lijkt niet meer te werken, het touch gedeeltje werd over de gehele trackpad zonder problemen, zodra ik echter probeer te klikken kan dit alleen gesignaleerd worden aan de linker zijde van de trackpad (vermoed ik). Dit heeft als gevolg dat hoe verder ik naar rechts klik, hoe harder ik moet drukken om te kunnen klikken met mijn muis.

Iemand enig idee hoe dit opgelost kan worden? SMC en NVRAM zijn al gereset.

Inactief
    Anoniem

Probeer ’t is als je het klikken uitzet en gebruik maakt van touch.

Bijdrager
    BasvanS

Het klikken werkt altijd wel, maar zodra je bijvoorbeeld in wilt loggen is dit ‘tikken om te klikken’ nog niet mogelijk en moet je erg veel kracht zetten, ook bijvoorbeeld bij het selecteren van stukken tekst.

Bijdrager
    S1t1e1f1a1n1

Als je de onderkant eraf haalt en de batterij verwijdert kun je de onderzijde van je trackpad zien…
    Ik heb zelf ook een early 2009 en dat kun je dat in luttele seconden doen. Misschien dat het wat oplevert:)

Bijdrager
    BasvanS

Al gedaan, ziet er allemaal netjes uit. Nog dingen waar ik specifiek op zou kunnen letten?

Bijdrager
    Danim

Had het zelfde probleem, bleek dat de trackpad opnieuw afgesteld moest worden. Gelukkig nog binnen de garantietermijn.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.