8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Woutermesker

trackpad kapot ervaring?

Hoi hoi,

Vanavond bleef ineens mijn trackpad van mijn macbook pro ingedrukt staan, iemand hier ervaring mee. Hij is nog geen twee maanden oud dus ik neem aan dat dit gewoon garantie is…

Thanxx

Bijdrager
    Afroman

Ligt eraan. Als ze erachter komen dat er allemaal shit onder je trackpad zit komt dat neer op gebruikersslijtage en valt het niet onder garantie.

Bijdrager
    Jojo890
    Afroman op 29 augustus 2011

Ligt eraan. Als ze erachter komen dat er allemaal shit onder je trackpad zit komt dat neer op gebruikersslijtage en valt het niet onder garantie.

Hoe zou je er in godsnaam shit onder kunne krijgen? De trackpad is helemaal afgesloten.

Bijdrager
    Afroman

Heb je de kieren ertussen wel eens gezien?

Als het volledig was afgesloten zou je niet eens kunnen klikken….

Bijdrager
    Maverick9898

Maar dan nog. Ik weet niet wat jij aan je handen hebt als je klikt, maar dan moet je wel echt expres dingen in hebben gegooid:P.

Bijdrager
    Catbert

Kan twee dingen betekenen;
    1) er is op een onbewaakt moment toch iets van plakkerige vloeistof over heen gegaan (bier plakt heeeel goed weet ik uit ervaring en ik had het niet zelf gedaan…)
    2) het stelschroefje waarmee het ‘klikken’ van de trackpad wordt ingesteld is verdraaid (zeer onwaarschijnlijk).

Ik heb er bier tussen gehad en daarom de trackpad uit elkaar gehaald en schoongemaakt. Er zitten geen bewegende delen in die stuk kunnen gaan.

Bijdrager
    nebilem

Zij moeten bewijzen dat het jouw fout is. Is namelijk binnen 6 maanden kapot gegaan.

Bijdrager
    Woutermesker

Ben gisteren langs iamstore in dordrecht geweest. Het stel schroefje onder mijn trackpad was verdraaid nu doet het het weer als een zonnetje niets aan de hand de volgende keer gewoon zelf open schroeven,,,

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.