7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    kx22

Trackpad is te snel na installeren Boot Camp

Hallo allemaal,
    Ik heb sinds paar dagen een 2e hands macbuk (2,4 gigahertz 13.3 inch) gekocht.
    Hardstikke mooi zo een ding, maar omdat ik net nieuw van Windows kom, wil ik toch bepaalde programmas blijven draaien op mijn macbuk.
    Nu heb ik bootcamp geinstalleerd, en de bijgeleverde cd geinstalleerd. Alles loopt perfect!, alleen is de trackpad veel sneller als in mac osx. Ik heb ook via de Applesite de multitouch trackpad geinstalleerd, maar nog steeds is de trackpad TE snel.
    Als ik een kleine veeg geef is de cursor al van links naar rechts gegaan. Met mijn gewone USB logitech muis heb ik geen problemen.

Mis ik nog een driver?

Bijdrager
    sypie

Of de snelheid in je Windows bijstellen? Start -> Configuratiescherm -> Muis en toetsenbord ? Zoiets?

Bijdrager
    potatox

De trackpad drivers zijn inderdaad niet optimaal in Windows.
    Welk soort programma’s gebruik je van Windows?
    Als het niet al te logge programma’s zijn, kun je net zo goed Windows virtueel in Mac OS X gaan draaien. Dan gebruik je gewoon de trackpad in Mac OS X (dus lekker soepel en nauwkeurig).

Bijdrager
    kx22

ik speel soms ook spellen en dan is (volgens dit forum) bootcamp beter dan virtual programma’s.

Ik merk niets als ik de muis op lager zet.

bestaat er niet een site waar alle drivers voor windows staan die deze macbuk zitten?

Moderator
    Strifer

hebben de muis en de trackpad niet verschillende instellingen?

Bijdrager
    Japsuh

Even een off-topic vraagje ertussendoor: waarom schrijf je hele tijd ‘macbuk’, het is toch ‘MacBook’? Of heb jij een hele speciale die wij allemaal niet kennen;)

Bijdrager
    kx22

ja MacBook:D
    zal ik onthouden;)

Ik heb de muiscursor wel weten te vertragen, maar met dubbelvinger scrollen naar benden blijft even snel.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.