15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    Mick-23

Trackmania op parallels is heel traag

Hallo,

Ik heb vandaag Windows 7 geïnstalleerd en gelijk daarna heb ik op parallels Trackmania geïnstalleerd, maar als ik een baan opstart en ik wil hem gaan spelen lekt hij heeeeel erg.

Weet iemand wat ik hier aan kan doen?

Groetjes, Mick

Bijdrager
    tinus_omt

Plakken!

Serieuze antwoorden zijn:

Speel in full-screen, dat is sneller. Zorg dat je Windows installatie niet al van zichzelf bezig is (met updates, virusscanners etc.). Zorg dat de drivers goed geïnstalleerd zijn. Zorg dat je een machine hebt die het aankan (je hebt niet vermeld wat voor een Mac je gebruikt).

Bijdrager
    Mick-23

Oke ik zal het allemaal proberen, ik heb de nieuwe macbook pro 15inch.

Bijdrager
    Relight

Je kunt beter geen Parallels gebruiken om te gamen. Start dan Windows in dual boot op. Dan werkt Trackmania ook gegarandeerd sneller.

Bijdrager
    Mick-23

Als ik Windows op dual boot installeer dan staat er dat mijn motherboard te oud is..
    Terwijl hij net nieuw is!

Bijdrager
    Mick-23

De tips helpen niet…

Bijdrager
    NTG

Wat ook helpt is de grafische settings eerst op zijn laagst zetten en dat te testen. Als dat soepel werkt schroef je de instellingen wat hoger, net zo lang dat je jou optimale instellingen bereikt. Check ook even 3D-acceleratie e.d. aan staat in de Parallels.

Als dit niet werkt zou ik zoeken naar topics over het Boot-camp probleem dat je hebt, of koop een licentie voor WMware Fusion, want daarvan weet ik dat Trackmania wel goed werkt.

Bijdrager
    paulthetall

Hoi Mick, ik zal vanavond proberen tijd te maken voor de volledige game port op de Mac.

Bijdrager
    paulthetall
    Bijdrager
    Moofnor

Ik heb trackmania via crossover games geinstalleerd en dat werkt hier prima(op MBP 15 inch 2010)

Bijdrager
    paulthetall

deze ook, alleen is wineskin gratis:P

Bijdrager
    Mick-23

oke bedankt! Ik zal het proberen.

Bijdrager
    Mick-23

Ik heb het weer geprobeert, maar hij doet heet WEER NIET!
    Hij geeft weer aan dat er een ernstige fout heeft op gedaan…

Bijdrager
    paulthetall

Wat voor videokaart + OS heb je? Ik herinstalleer dat spel steeds weer en met een nieuwe wrapper en elke keer draait het als een zonnetje….

Bijdrager
    Mick-23

De nieuwe macbook pro 15 inch, 8gb ram, die amd readon..

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.