6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Bart Dekker

tracking Mac Pro

Beste mensen,

mijn mac pro is verzonden, maar ik weet eigenlijk niet waar hij zich op dit moment bevindt. Vroeger had je een website apetrack waar je de verzonding kon volgen, echter deze werkt niet meer. Op mijn account bij apple staat enkel dat de informatie van de verzendmaatschappij wordt geupdate en er er staat wel een trackingnummer bij, maar deze werkt niet. Op de website van de vervoerder (Kuhne en nagel) functioneert het trackingnnummer niet. Weet iemand misschien hoe ik mijn bestelling wel kan volgen?

bij voorbaat dank.

Bijdrager
    Mac Erger Je Niet

Ik zou nog ff van de buitenlucht gaan genieten, ipv naar een monitor gaan staren naar een virtueel postpakketje. Als die Mac Pro binnen is zul je toch al genoeg binnen zitten;)

Bij voorbaat excuses als je niet op deze reactie zat te wachten.

Bijdrager
    Rolf
    Sullivan op 14 september 2010

Ik zou nog ff van de buitenlucht gaan genieten, ipv naar een monitor gaan staren naar een virtueel postpakketje. Als die Mac Pro binnen is zul je toch al genoeg binnen zitten;)
    Bij voorbaat excuses als je niet op deze reactie zat te wachten.

Nou, ik vind dat je eigenlijk wel de spijker op z’n kop raakt LOL

Bijdrager
    mattiman

Buitenlucht… met dit weer? Tenminste, in Amsterdam is het om te huilen.

Inactief
    Anoniem

Ik weet helaas geen opposing, maar ik vraag me af waarom er nu weer off topic began wordt… Beantwoord gewoon de vraag mensen….

Bijdrager
    Mac Erger Je Niet
    Maikelw op 14 september 2010

Ik weet helaas geen opposing, maar ik vraag me af waarom er nu weer off topic began wordt… Beantwoord gewoon de vraag mensen….

Oh was het een vraag? Ik dacht dat ie gewoon heel blij was met z’n nieuwe Mac…

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.