7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    ram0n

tracker software voor de mac

Dag allemaal..

Een aantal jaar geleden was ik vij actief bezig in de muziek. Toen nog weliswaar op mijn pc, met zogenoemde trackersoftware..
    zoals : – fasttracker – impulse tracker – en fruity loops

Nu wil ik eigenlijk mijn oude hobby oppakken en ben opzoek naar goede tracker of gelijkwaardige programmas voor de mac . Ik ben zelf een beetje begonnen met reason maar nu zag ik laatst iemand in de klas die had het een programma op zijn powerbook…dat heete reacion ofzo (bovenin de taakbalk ston Live, maar daar hebben jullie denk ik niet zoveel aan)

Nu vraag ik mij dus af : – welk programma is dit en – welke tracker software raden jullie aan voor de mac ?

alvast bedankt voor de reacties!
    :mrgreen: :mrgreen:

Bijdrager
    MedahOSX

Bedoel je Ableton Live mischien? Das alleen geen tracker, zoals octamed, protracker etc.
    Er is wel ergens een tracker te vinden, heb em ooit es geprobeerd. Was leuk op mijn Amiga, maar tijden veranderen:)
    Ableton Live vind ik erg goed werken iig.

Bijdrager
    ram0n

ableton live YASSS dat is hem..
    klopt het trouwens ook dat je nr uit itunes kunt slepen en die bewerken met ableton ??

het is inderdaad geen tracker software ………..
    maar wel erg vet:)

is er eigenlijk wel tracker software voor mac osx ? ?

Bijdrager
    Jorito

Heb je al eens gekeken naar Renoise?

Bijdrager
    computer space

PlayerPro is ook een oudgediende op de mac, en inmiddels freeware/

Bijdrager
    MedahOSX

Ahja Renoise is de tracker die ik geprobeert had. De goeie ouwe tijd, samples zoeken op vinyl, samplen en wat rotzooi in elkaar knopen,heerlijk. Inmiddels ‘gebruik’ (ik maak zelden wat af) ik Ableton live.

Bijdrager
    ram0n

renoise ga ik zekers ook ff checken

playerpro ga ik daarna ff bekijken…

thanks allen …en ik hoop dat de tracker tijd weer bij mij gaat opspelen:)

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.