6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    Lambertini

Track & trace app voor Iphone

Ik zoek een app die constant bijhoudt waar ik ben.

Meegenomen om mijn diensten te factureren bij klanten.

Vroeger had ik moves maar dat bestaat niet meer.

Iemand tips ?

Bijdrager
    IGBA

Bijdrager
    KarelWillem

Google Maps uiteraard.

Inclusief prima tijdlijn e.d.

Bijdrager
    Shmoo

Let op, nu gaan we het krijgen! 🙃

Bijdrager
    aartjan.nl/blog

alle hardloop-apps toch?

Bijdrager
    Shmoo

Je moet eigenlijk naar iets zoeken dat veilig gebruik kan maken van jouw locaties.

In iOS zit zo’n optie ingebouwd.  Instellingen > Privacy > Locatievoorzieningen > Systeem > Belangrijke locaties.

Als je dat aan hebt staan zie je ook precies waar je geweest bent, wanneer , hoevaak en het tijdstip. Probleem is alleen dat JIJ zelf niets met die gegevens kan, ja er naar kijken en/of met de hand overschrijven.  Dat is Apple’s idee van Privacy. Ze roepen dat het JOUW data is en dat het lokaal encrypted op je telefoon wordt opgeslagen maar uiteindelijk kan jij zelf niets met je eigen data. Het was toch echt jouw data !?! Nee, dan moet je altijd een 3rd party (app) dienstverlener zoeken die een integratie heeft met deze instelling want zelf maakt Apple geen integraties.

Ik bedoel hoe geweldig zou het zijn als je bovenstaande functie kon koppelen met macOS.  Systeemvoorkeuren > Privacy > Kaarten.

Dat je op de Mac je Kaarten app kon openen dan dat je dan met een druk op de knop alle Belangrijke locaties kon zien. Dan hoef je ze maar aan te klikken en exporteren /sharen met andere apps op je Mac.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.