6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Dandee

Traag systeem door Bootcamp?

Goed, mijn eerste post. Hoop dat jullie raad weten! Mijn dochtertje wil perse via Live Messenger met dr vriendinnen chatten en zodoende wordt er nu zeer vaak geswitched tussen Windhoos en OSX. Het lijkt echter wel of dit van invloed is op OSX! Programma’s opstarten gaat zeer traag, de Mac mini (Intel) reageert in het algemeen veel langzamer dan voorheen. Kan dit met het vele wisselen te maken hebben? Is er iets waar ik aan kan zien wat het stroperig maakt (in activiteiten overzicht zie ik niets vreemds)? Gaarne hulp, want in een schone installatie heb ik eigenlijk niet zoveel trek.

Bijdrager
    AdvanDongen
    Bijdrager
    Dandee

Yep, da’s bekend, maar werkt toch met minder opties als de Mickey-versie. Maar het gaat er bij mij om dat mijn systeempie er waarschijnlijk trager van wordt. Oplossingen please! :(

Bijdrager
    jspr

Waarom geen dedicated Windows chat machine? Voor een habbekrats koop je een oude 1Gig Pentium windows machine waar je prima mee kunt msn’en en internetten:)

Om je Mac te laten vergaren door MSN lijkt me ook zonde

Bijdrager
    sypie

Als je heel simpel wilt zien wat de load van je mac is (onder osx) dan kun je dat met het iStat widget doen. Daar kun je veel dingen in bekijken.

Hier staat informatie daarover.

Bijdrager
    Steff

Is je harde schijf niet vol met de installatie van MacOSX met programma’s en Windows met programma’s? Want dan kan MacOSX zeker langzamer worden.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.