9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Sweebee

Traag afsluitende mac (mountain lion)

Mijn MacBook duurt er heel lang over om af te sluiten, meer mensen hier last van? En wat kan ik er aan doen? Ik heb dit sinds mountain lion.

http://youtu.be/TiIuocoAqqk

Bijdrager
    GoeieDag

Kijk naar de processen (alle, niet alleen mijn) die je hebt lopen.

Heb je bv Logmein actief?

Bijdrager
    Heliasje

heb soms dat probleem ook, en niets verdachts gevonden in activiteitenweergave.

Bijdrager
    Akoni

Dat is mij ook opgevallen dat afsluiten langer duurt, en wel sinds de update van vorige week.

Bijdrager
    Akoni

Ter aanvulling, heb facebook, twitter accounts etc er af geknikkerd, zat eigenlijk niet op dat berichten centrum gedoe te wachten.
    En ja hoor, afsluiten in 3 seconden!

Bijdrager
    Heliasje

je bedoelt dat dat de reden is van het traag afsluiten @akoni

Bijdrager
    Akoni

@ heliasi
    Dat denk ik wel, bij de laatste update naar OS X 10.8.2 zat Facebook intergratie, dat zou best wel eens
    afremmend kunnen werken, ik heb al die flauwe kul zoals FB, twitter en Yahoo onder accounts verwijderd, ik vond het even leuk om te zien dat het werkte , maar het verveelde al snel.
    Heb nu meerdere malen afgesloten, niet iedere keer in 3 seconden, maar gemiddeld sneller dan voorheen.

Bijdrager
    INCTRL

En nog steeds bij sommige apps het geluid weg bij het ontwaken uit slaapstand in 10.8.2 Dat zouden ze toch ook op gaan lossen?

Ontopic: ja ik heb het probleem ook soms sinds nwe update.

Bijdrager
    Sweebee

Logmein is niet actief en ik heb ook is alle accounts uitgezet (facebook, twitter, vimeo, etc) maar hij sluit nog net zo sloom af.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.