10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    dennie

TPG wordt TNT

Op 16 oktober 2006 wijzigt Koninklijke TPG Post zijn naam in Koninklijke TNT Post. U kunt de nieuwe TNT Post Port Betaald aanduiding nu in verschillende bestandformaten downloaden. Let op: Gebruik van de nieuwe aanduiding is alleen toegestaan vanaf 16 oktober 2006 en geldt alleen voor vervoer via TNT Post. Voorraden enveloppen met de oude aanduiding kunnen opgemaakt worden, hieraan is geen einddatum verbonden.

Zie hier

Bijdrager
    KarelWillem

Eh, ja…? Ze zullen vast nog wel een keer of 23 van naam veranderen de komende decennia.

:wink:

Nee, grapje. Handig dat logootje.

Bijdrager
    MarcelK

Snap nog steeds niet waarom ze de internationale versie in het Frans doen…

Sleutelbeheerder
    Night

goh.. die brief heb ik ’n maand geleden al gekregen of zo

Bijdrager
    mackerjack

het is ook te downloaden zonder logo.

Bijdrager
    Erik Joling

Ik ben benieuwd of de Amerikanen de Nederlandse brieven dan nog wel in hum land willen toelaten (TNT = tri-nitro-tolueen, ofwel trotyl).:)

Bijdrager
    mackerjack

:-)

deze TNT komt van: Thomas Nationwide Transport. in 1946 begon Ken Thomas in Australi├ź een transportonderneminkje met 1 vrachtwagen.

Bijdrager
    fistkikker
    ”MarcelK”

Omdat onder Napoleon de posterijen geïnternationaliseerd zijn, postverdragen zijn getekend en postwetgeving (briefgeheim e.d.) opgang kwam. En Frans was toen de voertaal, vandaar. Historisch gegroeid, zeg maar.

Bijdrager
    Roberta
    ”MarcelK”

Dat klinkt gewoon mooier ;-).

@ dennie, bedankt voor de tip.

Bijdrager
    was frans

de link werkte net bij mij niet, die van de eerste post.

Ik heb nu deze

Verder viel het me op dat er een aantal logo’s niet de juiste link hebben. Het alternatief voor de mac nationaal en die voor de mac nationaal en internationaal kloppen niet.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.