18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Bijdrager
    jackbos

Tour de France op iPhone

Voor de Tour-fans:

Bekijk de Tour live via http://m.nos.nl
    Er is op die pagina via je iPhone een link naar de rechtstreekse uitzending van de etappe van vandaag.

En er is een leuke app van de Rabo met allerlei gegevens rondom de Tour: iTour
    http://itunes.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewSoftware?id=320941957&mt=8

Have fun!

Bijdrager
    Osiso

Stream werkt prima! Batterij wordt een beetje gauw leeggetrokken, dus een hele middag kijken zit er bij mij in ieder geval niet in, maar goed initiatief van de NOS.

Bijdrager
    Raridder
    ”jackbos”

Voor de Tour-fans:

Bekijk de Tour live via http://m.nos.nl
    Er is op die pagina via je iPhone een link naar de rechtstreekse uitzending van de etappe van vandaag.

En er is een leuke app van de Rabo met allerlei gegevens rondom de Tour: iTour
    http://itunes.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewSoftware?id=320941957&mt=8

Have fun!

Werkt jammer genoeg niet op de Touch 1G

Bijdrager
    @RoRoNL

Werkt jammer genoeg niet op de Touch 1G

Jawel hoor, hier ook een Ipod Touch eerste generatie. Werkt perfect, mooi beeld, geen centje pijn. Zou dus maar even verder kijken waarom het bij jou niet gaat.

Bijdrager
    Raridder

Ik heb hem via mijn Touch geinstalleerd en via itunes. Geen van beide lukt. Zal het nog eens proberen. OS3.0 staat er op.

Bijdrager
    junjur

Hij zit waarschijnlijk nog op 2.x en jij zit op os 3.0. Sinds 3.0 wordt streaming html-video (oid?) ondersteund, en dat heb je nodig om deze stream te draaien.:)

edit… Ow pardon… ik plaatste het wat laat en had daardoor niet gezien dat je op 3.0 zit. Dan zou hij het wel gewoon moeten doen en is er een ander probleem, maar wat dat weet ik niet.

Bijdrager
    @RoRoNL

Heb ook 3.0 draaien (lijkt trouwens wel langzamer dan met 2.2 op de Touch, maar dat is een andere discussie.)

-Heb je al een nieuwe cold boot van je iPod gedaan?

-En je beseft dat er op dit moment geen active stream loopt natuurlijk, die is er weer als ze gaan fietsen.

Succes

Bijdrager
    junjur

Ligt er ook aan wat er niet draait bij hem. Dat heeft hij niet aangegeven, of het nou de stream is of het programma.

Het programma heeft een actieve internetverbinding actief, aangezien hij eerst alle gegevens nog in moet laden. Bij mij duurde de eerste keer opstarten in elk geval veel langer dan de volgende keren, dan doet hij een incremental update.

Bijdrager
    Raridder

Ik krijg de volgende melding “Deze app werkt niet met iPod touch. Deze app vereist een microfoon”. dat als ik de app via mijn Touch download. Via iTunes krijg ik de volgende mededeling dat de app Rabo iTour niet compatible is met deze iPod.

Bijdrager
    @RoRoNL
    ”Raridder”

Ik krijg de volgende melding “Deze app werkt niet met iPod touch. Deze app vereist een microfoon”. knip

Dat is interessant. Want ik gebruik toevallig op deze Touch oortjes van een iphone, waar dus een microfoontje in /aan zit.
    Deze was aangesloten tijdens het downloaden van de app via iTunes, en voltooide dus zonder problemen.

Bijdrager
    Raridder

Ik heb dopjes van mijn shuffle 3G , dat is toch dezelfde als de Iphone. Ga ik even met die testen.

Inactief
    Anoniem

Bij mij werkt de Tour stream ook niet op mijn iPod Touch, met OS 3.0. “This movie could not be played”. :(

Bijdrager
    @RoRoNL

de Tour stream werkt alleen ivm uitzendrechten over een Nederlands IP adres. Jij woont nog steeds in de USA?
    Troost je; jij hebt weer toegang tot hulu, enz…

(p.s. rommelen met proxy servers kan soms helpen, maar mij te veel gedoe)

Inactief
    Anoniem

Aha, bedankt :mrgreen:

Bijdrager
    jackbos

Rabo iTour klapt er steeds uit. Al bij het ophalen van de data (tijdens het opstarten van de app). Ook op een WiFi netwerk.
    Deze opmerking/recensie lees ik ook regelmatig (in de App Store) bij andere gebruikers.
    Update-je nodig denk ik….

Bijdrager
    apst
    ”jackbos”

Rabo iTour klapt er steeds uit. Al bij het ophalen van de data (tijdens het opstarten van de app). Ook op een WiFi netwerk.
    Deze opmerking/recensie lees ik ook regelmatig (in de App Store) bij andere gebruikers.
    Update-je nodig denk ik….

Misschien helpt het uitschakelen van “leeg cache” in de voorkeuren van de app.

Bijdrager
    Helmert

Stream werkt nu dus wel op de iPhone. Uitzendinggemist doet het echter nog niet hoe kan dat?

Bijdrager
    Hajo Telding

Bij mij klapt ‘ie er ook steeds uit. Na het leegmaken van de cache doet ‘ie het wel weer, maar als ik het een uurtje later weer probeer klapt ‘ie er weer net zo hard uit. Jammer, want mooie app. Misschien komt er binnenkort inderdaad een update?

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.