4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    Olieboer

Touchscreen weigert dienst

Ik heb een iPhone 6, nu bijna 2 jaar oud. Sinds 1 á 2 weken lopen er 2 verticale lijnen over het beeldscherm, deze worden steeds scherper naarmate de iPhone langer uit de standbye functie is. Het touchscreen reageert niet op de plaatsten waar de lijnen lopen. Sinds vandaag stopt het hele touchscreen ermee, er lopen ook steeds meer lijntjes over het scherm. Wat zou dit kunnen zijn? En belangrijker nog, wat kan ik er aan doen?

Bijdrager
    Rw1

Volgens mij is dit een bekend probleem en heeft Apple hier een reparatie actie voor gestart, dacht ik.

Bijdrager
    Olieboer

Probleem is niet helemaal hetzelfde, bij mij flikkert het scherm niet, en de terugroepactie betekent alsnog 167 euro betalen… maar toch bedankt voor de tip, ik was dit nog niet tegengekomen.

Geblokkeerd
    Lien Wispels

@olieboer, dit wordt normaal toch onder de Europese, tweejarige consumentengarantie gedekt? Ik ben enkele maanden geleden met mijn iPhone 6 naar de Apple Store gestapt omdat het display soort van begon te lekken (aan de rand verkleurde het wat). Dut weerhield mij er niet van mijn iPhone te gebruiken maar was gewoon cosmetisch wat vervelend, aangezien mijn garantie blijkbaar 2 dagen voordien was verlopen kon deze niet meer gratis vervangen worden, anders was het geen probleem vertelden ze mij. Gewoon naar de Apple Store gaan met je aankoopbon, ik veronderstel dat je zonder probleem een reparatie gaat krijgen die een kwartiertje duurt.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.