4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Eddy1983

Touchpad/ stuurvak macbook stuk

Sinds vorige week heb ik een macbook (2.0)…..Ik ben er natuurlijk heel blij mee en ik ben langzaam alle leuke functie aan het ontdekken. (een grote maar leuke overstap als je altijd met windows hebt gewerkt)

Na lekker klikken en proberen heb ik nu een probleem….mijn touchpad doet het niet meer. Soms doet hij het gewoon en vervolgens stopt mijn cursor uit het niets met bewegen. Ik kan nog wel dingen aanklikken als ik er toevallig op sta, maar bewegen..ho maar…

Als ik er een externe muis op aansluit kan ik gewoon verder werken, maar ik vind het toch knap vervelend dat hij het niet doet. Ik heb alle instelling geprobeerd (‘negeer onbedoelde invoer via stuurvlak’ aan- en uitgezet enz..) niets helpt.

Nu hoorde ik van een vriend van mij dat hij iets soort gelijks had op zijn powerbook en dat het lag aan de sensor die eronder zit. Die schijnt erg gevoelig te zijn voor stofjes en temperatuurverschil. Ik heb hem pas een week en vind het nogal zonde…kent iemand dit probleem?

Verder vind ik dat de batterij ontzettend snel leeg is (+/- 3uur), is dit normaal?

Alvast bedankt voor de reacties

Bijdrager
    Selected

Terug naar de winkel zou ik zeggen… :sealed:

Bijdrager
    Renzs

Verder vind ik dat de batterij ontzettend snel leeg is (+/- 3uur), is dit normaal?

Het ligt er aan of je airport of bluetooth aanstaat. En natuurlijk de scherm helderhied.

Bijdrager
    Eddy1983

Denk dat het aan de airport lag..ik ga kijken hoelang de batterij meegaat nu deze uit staat.

Ik ga er morgen mee terug naar de winkel. Ik laat nog wel weten wat het probleem was.

Bedankt voor de reacties

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.