7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    baba

Touch-id 5s werkt niet meer na vervangen scherm

Hallo

Ik heb mijn schermpje vervangen van een iphone 5s met een voorgemonteerd iPhone 5S Scherm (LCD en Touchscreen Glas) Origineel Zwart. Ik moest alleen de Homebutton overzetten dit ivm Touch-ID. Nu heb ik alles gedaan maar kan ik niet meer de Touch-ID instellen (krijg foutmelding)

Heeft iemand hier ervaring mee, moet ik misschien de iphone terugzetten naar fabrieksinstellingen ?

Bijdrager
    Moriarty

Homebutton zelf werkt dus nog wel?

Zit de flatcable goed vanaf de hometoets naar de connector op de speaker-assembly?
    Dit kan een lastig kabeltje zijn om goed vast te maken, dubbelcheck dit eerst even.

Bijdrager
    DonovanThijssen

heb je de touch id uitgeschakeld voor dat je het scherm verving? zo niet dan is dat het probleem waarom hij het niet meer doet

Bijdrager
    baba

Heb hem niet uitgeschakeld voor dat ik het scherm verving, kan ik het nog ergens herstellen ?

Bijdrager
    StefanV

iPhone resetten door homebutton en aan/uit knop ingedrukt te houden totdat apple logo in beeld komt wil meestal helpen.

Bijdrager
    baba

Had ik al geprobeerd StefanV, maar dat helpt niet

Bijdrager
    rlsikosek

Staat Touch ID nog wel in het rijtje met de Instellingen? Zo ja, dan kan het zijn dat je de sensor beschadigd hebt. Zo nee, dan wordt de hardware niet herkend en zou je het kabeltje even moeten controleren.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.