3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Kasper

Total War Rome 2 crasht bij opstarten

Ik heb Rome 2 uit de app store gedownload. Het draaide een hele tijd zonder problemen.

Recentlijk had ik wat issues met m’n iMac waardoor ik de schijf heb gewist en Sierra opnieuw heb geinstalleerd.

Sindsdien crasht Rome 2 bij het opstarten. Ik krijg heel even het logo in beeld en dan crasht de game. Op internet aantal threads hierover gevonden. Blijkbaar hebben veel mensen hier last van die hun systeem niet op Engels hebben staan. Ik heb hierop het systeem op Engels gezet (UK en VS) maar dit heeft niet geholpen.

Wat ik wel raar vind is dat in die threads men het heeft over English (plain) en die zie ik nergens terug in de instellingen. Ik heb alleen maar opties voor English met een land erachter.

Is er hier iemand die ook Rome 2 speelt en misschien dit probleem heeft getackled?

Kasper

Bijdrager
    Shmoo

Staat de app in de programma’s folder?

Bijdrager
    Kasper

Ja daar staat ie.

Het is inmiddels opgelost. Al heb ik geen flauw idee waarom. Ik had en backup van m’n home folder van de laatste installatie. Ik heb de volledige Container folder terug gezet (na installatie van de game uit de app store) vanaf de backup en wonder boven wonder de game start nu gewoon op.

Misschien stuur ik beide Containers wel gezipt naar Sega zodat die een debug kunnen doen. Vrijwel alle comments op dit spel gaan over hetzelfde probleem.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.