16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    SMac

Toshiba HD Camcorder bij iBood

Vanochtend zag ik deze aanbieding. (ik hoop dat de link werkt; in het voorbeeld liep hij niet helemaal lekker…)
    Iemand die ervaring heeft met deze camcorder?
    Ik hoor het graag, de aanbieding loopt tot middernacht!

Thanks.

Bijdrager
    Pieterr
    Bijdrager
    SMac

Had ik idd gelezen, evengoed bedankt… iemand gebruikservaring?

Bijdrager
    bakvis

ik had deze inderdaad ook gezien en meteen besteld.
    beeldkwaliteit moet erg goed zijn, en de prijs is echt enorm laag, zo goedkoop ga je hem bij lange na echt nergens krijgen.
    na een lange zoektocht naar een goede HD-camera kwam dit dus wel heel goed op mijn pad!

Bijdrager
    SMac

Ok! Jij hebt hem meteen besteld, misschien moet ik het ook maar gewoon doen. Ben niet speciaal op zoek naar een HD camcorder, maar qua prijs is het erg interessant. Telkens weer verdiep ik me er enigszins in en als ik dan reviews ga lezen kom ik altijd weer uit op filmen op dv bandjes. Gelukkig nog geen negatieve reacties gekregen, maar wat niet is kan nog komen… Bakvis, alvast veel plezier met deze camera.

Bijdrager
    MrAcid

Ik zou hier niet teveel van verwachten eerlijk gezegd. Net als bij foto’s camera’s zijn er heel andere dingen dan puur specificaties belangrijk. Er zit ontzettend veel kwaliteitsverschil in de chips die de beelden verwerken, in de lenzen waardoor de beelden binnenkomen en de manier waarop het beeld gestabiliseerd wordt.

Het zal best een leuke camera zijn voor af en toe wat losse shots, maar een mooie vakantiefilm zou ik hier eigenlijk al niet van verwachten.

Hier nog meer mensen die er over aan het denken zijn/er een mening over hebben:
    http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/30970072#30970072

Bijdrager
    KarelWillem
    ”MrAcid”

…Het zal best een leuke camera zijn voor af en toe wat losse shots, maar een mooie vakantiefilm zou ik hier eigenlijk al niet van verwachten….

Hahaha. Waar baseer jij in hemelsnaam de definitie van een ‘mooie vakantiefilm’ op in dit geval?
    Er is niets om aan te nemen dat dit ding bagger aflevert toch?

Bijdrager
    MrAcid

Ik ventileer hier gewoon mijn mening en ik denk dat dit apparaat op gelijke voet staat met 5.0 megapixel camera’s met autofocus en flits in mobiele telefoons. Het klinkt goed, maar het levert nooit echt bruikbare beelden voor mooie/belangrijke herinneringen op.

Bijdrager
    KarelWillem

Mwah.

Toshiba is op videogebied niet echt te vergelijken met een 5 megapixel telefooncameraatje met een lensje van 3 mm.

Lijkt mij toch best redelijk:

MPEG-4/H.264 videobeelden met een resolutie van 1080i High Definition (1920 x 1080/1400 x 1080 pixels)

Kan dus best je mening zijn, maar eigenlijk roep je maar wat?

Bijdrager
    datadirected
    Bijdrager
    MrAcid
    ”KarelWillem”

Mwah.

Toshiba is op videogebied niet echt te vergelijken met een 5 megapixel telefooncameraatje met een lensje van 3 mm.

Lijkt mij toch best redelijk:
    MPEG-4/H.264 videobeelden met een resolutie van 1080i High Definition (1920 x 1080/1400 x 1080 pixels)

Kan dus best je mening zijn, maar eigenlijk roep je maar wat?

Wat mij betreft wel. Er zijn tientallen review sites voor camcorders en niet één heeft de Toshiba die hier genoemd wordt opgenomen.

Hoeveel review sites voor digitale fotocamera’s nemen er fotocamera’s uit telefoons in hun vergelijkingen mee..? Dat wordt ook niet gedaan.

Bijdrager
    datadirected

@MrAcid
    Jij redeneert wel heel apart hoor… (Maar dat is slechts mijn mening… ;))

Bijdrager
    Hansi2124

Helaas geen firewire :evil:

Bijdrager
    Soulshaker

mooi, maar niet nodig

Bijdrager
    KarelWillem

Wen er maar vast aan.

Je gaat het steeds minder tegen komen. Of je dat nu fijn vind of niet.

Bijdrager
    Soulshaker

Bwa , ik zal altijd wel iets mooi nodig hebben:P

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.