8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Picazi

torrentz downloaden met de iPhone?

Voordat ik de phone op 11 juli wil kopen :D vraag ik mij wel eens wat zaken af:
    Like this: mijn favorite series zoals Heroes, Lost etc. check ik met torrentz/mininova en kijk ik dan heerlijk op de MBP…. prima.

Maarru: kan dat ook de op de iPhone? kan ik on the road ook een MP3tje downloaden via nieuwsgroepen o.i.d.?

(omdat ik vernam dat de iPhone behoorlijkk dicht zit voor non apple apps…)

:apple:
    thanks

Bijdrager
    MrAcid

Kan nog niet en zal zeer waarschijnlijk ook nooit gebeuren.

Bijdrager
    The JM

Je kan die series natuurlijk wel omzetten voor je iPhone. Maar dan moet je ze wel eerst op je mac gedownload hebben.

Bijdrager
    Calpa

VLC (van VLC Media Plater) is al uit als beta voor op de iPhone/iPod; hiermee kun je gedownloade bestanden (ook divx en de hele reutemeteut) gewoon afspelen zonder tussenkomst van iTunes; dat soort dingen kunnen dus steeds dichter bij.

Bijdrager
    Cloudsurfer

Downloaden met een torrent client duurt in de meeste gevallen wel een tijdje… in de tussentijd neem je je iPhone mee op straat, in de bus, de trein, school, werk… het grootste deel van de tijd download je dan over 3G. En dat is niet echt ideaal lijkt me.

Bijdrager
    Picazi

Aha… ik snap het
    JM: ja, ik snap dat je die series kan omzetten voor de iPhone; dat zal dan net gaan als met mijn 80 video iPod (iSquint werkt prima).

Dat roept een 2e vraag op: nu hangt er een iPod aan de MBP; als daar zometeen een iPhone naast komt; ziet de MBP dan en de iPod én de iPhone als 2 losse apparaten die je apart van elkaar kan synchroniseren? Werkt dat prettig in de praktijk? (want nu bijvoorbeeld heb ik best veel films staan in m’n iTunes en die synchroniseer ik dan in één keer met de iPod: met 16 GB met de iPhone wil ik niet alles synchroniseren…..) Idem voor muziek……

Bijdrager
    Calpa

Bij je iPhone stel je dan gewoonweg in dat hij niet automatisch synchroniseert, of althans, alleen met bepaalde mappen.

Bijdrager
    carpebios

Een beetje zoeken doet geen pijn.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.