12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    FlorisW

Torrent standaard openen met Transmission

Die poepmac wil standaard niet torrents openen met Transmission ook al geef ik dat
    aan bij OPENEN MET…. Opera wil ie gebruiken, heb ik geen zin in.. Iemand een oplossing?
    Hoef ik niet te zoeken..

Dankje

Inactief
    Anoniem

Waarom zouden mensen jou willen helpen als jij niet de moeite neemt om zelf eerst even te zoeken? Beetje jammer…

Bijdrager
    FlorisW

Omdat het irriteert en misschien iemand de oplossing op het puntje van zijn/haar tong heeft liggen!!! DUH!

Merci;)

Inactief
    Anoniem

Ok:) Kan ik begrijpen, maar de zin kwam nogal raar op mij over. Ach ja kan gebeuren. Nee ik zou niet weten hoe je het kan oplossen. Succes

Bijdrager
    BloomPod

Hoe ik het zou doen. ( maar ik weet niet of hij dan nog iedere keer in transmission gaat openen )

Klik op het bestand. > Ga naar ” toon info ” > En dan onder de categorie ” Open met: ” transmission aanvinken.

Ik had ongeveer hetzelfde probleem, alleen opende hij ze altijd in azureus. Zelf open ik ze gewoon handmatig in transmission, zoals jij het tot nu toe deed.

@Jeroen Ruiter
    Waarom zo gemeen?

Bijdrager
    WaZoo

Simpele vraag, simpel antwoord; van je poepmac Opera afdonderen…

Bijdrager
    MouseMighty

Ik heb ook een poepmac en transmission en bij mij werkt het wel gewoon. Al in de prefs van transmission gekeken bij het kopje transfers?Iets met auto toevoegen.. verder zoek je het zelf maar uit mensenvarken:wink: .

”Van

1lui de; mv; -tjes mensen

2lui bn, bw afkerig van inspanning of werk: liever ~ dan moe; een ~e stoel gemakkelijke

Bijdrager
    casperrrrrrr

Het is geen poepmac, jij bent een poepmongool. Dat is totaal iets anders..

Bijdrager
    Josebo.

Jongens, jongens, hou het even gezellig! We zeggen toch allemaal wel eens iets verkeerd, wat we natuurlijk niet zo bedoelen..

Bijdrager
    MouseMighty

Klopt alleen ben ik daar in het geval van de TS niet zo zeker van….:?

Bijdrager
    WaZoo

Ik ben ook bang dat de TS aan het breezerslethappuh is:D

Bijdrager
    1984

3x raden waarom…..?

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.