-
Uploaden tijden het downloaden gaat automatisch. Bij Transmission kun je wel aangeven direct met alles te stoppen als een torrent gedownload is. Je kunt er ook je uploadsnelheid op ‘0’ zetten, maar dat gaat wel serieus ten koste van je downloadsnelheid.
Overigens druist je wens wel in tegen het hele torrent-principe. Als iedereen dat zo zou doen, zouden er nooit meer seeders zijn en kan je dus ook niets meer downloaden. Denk daar maar eens over na
michelvdb op 16 november 2010”Ik wil jouw knikkers en jij krijgt niks” of “Ikkuh en de rest kan stikkuh”.
Dat klinkt inderdaad als mij.
Ik doe liever niet aan illegaal verspreiden van dingen.
juulie op 16 november 2010Er is een methode dat je dit soort egoïsten kan blokkeren (dat je alleen seed naar mensen die ook uploaden), toch maar is een keer in kijken, schrijf meteen wel een tutorial….
Ja, zoals dit:
Michaeldw op 17 november 2010\’egoïstisch\’, \’Ik wil jouw knikkers en jij krijgt niks\’.
Is dat ook niet van toepassing op jullie door het niet betalen voor je downloads?
In beide gevallen is het incorrect. Alhoewel de ene legaal is.
Wat OP wil is het uiterste van torrenting, niet terug delen.
Alsof het mij iets uitmaakt. Als hij zich maar bij public trackers houd.
Michaeldw op 17 november 2010\’egoïstisch\’, \’Ik wil jouw knikkers en jij krijgt niks\’.
Is dat ook niet van toepassing op jullie door het niet betalen voor je downloads?
Ja, Zeer Eerwaarde Heer.
Ik zal het nooit meer doen, Zeer Eerwaarde Heer.
Dank U voor de absolutie, Zeer Eerwaarde Heer.
:sarcastic:
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.