18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Bijdrager
    MB12

Torrent App die niet automatisch seed en/of upload.

Ik zoek een Torrent App waar ik de optie heb om niet te uploaden tijdens het downloaden en niet te seeden naar het downloaden. Weet iemand waar ik die kan vinden?

Geblokkeerd
    Anoniem

transmission en dan je instellingen wijzigen.
    naar uploaden 0 en/of seeden 0

Sleutelbeheerder
    Night

Uploaden tijden het downloaden gaat automatisch. Bij Transmission kun je wel aangeven direct met alles te stoppen als een torrent gedownload is. Je kunt er ook je uploadsnelheid op ‘0’ zetten, maar dat gaat wel serieus ten koste van je downloadsnelheid.

Overigens druist je wens wel in tegen het hele torrent-principe. Als iedereen dat zo zou doen, zouden er nooit meer seeders zijn en kan je dus ook niets meer downloaden. Denk daar maar eens over na;)

Bijdrager
    Scrooge McDuck

Niet echt de bedoeling. Altijd proberen 1:1 te halen.

Lid
    lEl

Idd, is een beetje egoïstisch

Bijdrager
    Sascha

Ik doe het ook zo met Transmission. Uploaden op 0 zetten. Ik ondervind geen probleem met downloaden.

Bijdrager
    michelvdb

“Ik wil jouw knikkers en jij krijgt niks” of “Ikkuh en de rest kan stikkuh”. Goed bezig. :thumbsdown:

Bijdrager
    juulie

Er is een methode dat je dit soort egoïsten kan blokkeren (dat je alleen seed naar mensen die ook uploaden), toch maar is een keer in kijken, schrijf meteen wel een tutorial….

Bijdrager
    Sascha
    michelvdb op 16 november 2010

”Ik wil jouw knikkers en jij krijgt niks” of “Ikkuh en de rest kan stikkuh”.

Dat klinkt inderdaad als mij.:cool: Ik doe liever niet aan illegaal verspreiden van dingen.

juulie op 16 november 2010

Er is een methode dat je dit soort egoïsten kan blokkeren (dat je alleen seed naar mensen die ook uploaden), toch maar is een keer in kijken, schrijf meteen wel een tutorial….

Ja, zoals dit:

Bijdrager
    Jazzamataz

Ga naar FTD, ben je ook niet aan het uploaden en niet afhankelijk van het aantal seeders. FF een payserver abo nemen en blazen met die handel.

Bijdrager
    Scrooge McDuck

Treurig dit. Gelukking kom ik mensen zoals jij niet tegen in m’n peerlist. Lang leven private trackers.

Bijdrager
    Michaeldw

‘egoïstisch’, ‘Ik wil jouw knikkers en jij krijgt niks’.
    Is dat ook niet van toepassing op jullie door het niet betalen voor je downloads?
    :)

Bijdrager
    darkken

@ Sascha

welk programma gebruik jij dan?

Bijdrager
    Sascha
    Bijdrager
    darkken

tnx:D

Bijdrager
    Scrooge McDuck
    Michaeldw op 17 november 2010

\’egoïstisch\’, \’Ik wil jouw knikkers en jij krijgt niks\’.

Is dat ook niet van toepassing op jullie door het niet betalen voor je downloads?

In beide gevallen is het incorrect. Alhoewel de ene legaal is.

Wat OP wil is het uiterste van torrenting, niet terug delen.

Alsof het mij iets uitmaakt. Als hij zich maar bij public trackers houd.

Bijdrager
    michelvdb
    Michaeldw op 17 november 2010

\’egoïstisch\’, \’Ik wil jouw knikkers en jij krijgt niks\’.

Ja, Zeer Eerwaarde Heer.
    Ik zal het nooit meer doen, Zeer Eerwaarde Heer.
    Dank U voor de absolutie, Zeer Eerwaarde Heer.
    :sarcastic:

Bijdrager
    Michaeldw

haha, amen!:)

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.