6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    bonestaak

torrent

sinds 2 weken kan ik geen enkele torrent meer downloaden, alles blijft op 0 staan, ik heb de poorten goed staan en ook ingesteld op 6881 tm 6889 zou ruim genoeg moeten zijn maar welke torrent ik ook pak alles blijft op 0 staan,

Ook even in systeemvoorkeuren gekeken, niets van een firewall te zien, wat kan nog meer van invloed zijn?

Bijdrager
    iJoost

Misschien is de server die je gebruikt uit de lucht. Er zijn er de laatste tijd een paar offline gehaald begreep ik uit het nieuws.

Bijdrager
    bonestaak

Yep zoiets heb ik ook gehoord maar dit waren vakantie foto’s die iemand probeerde door te sturen, hij had voor 2 gb aan foto’s en daar had hij een torrent van gestuurd, de rest van de familie kon het wel bij hem weghalen middels het torrent bestand maar ik kreeg er geen vaart in, precies 0 daarom had ik bij torrentspy willekeurig wat torrents opgehaald om te testen, precies hetzelfde dus ook 0.

Die foto’s komen van een prive server dus daar zetten ze geen blok op neem ik aan.

Inactief
    Anoniem

Bij twijfel probeer je het beste iets van thepiratebay.org… die gasten zijn erg betrouwbaar.

Of je probeert een andere range poorten… misschien is je provider aan het vervelen.

Bijdrager
    Maced.2

probeer het eens met deze poorten 50000 tot 50008 :D

Bijdrager
    Nick Nack

Hmm, same here!

:?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.