7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    deimos12

torenhogen telfoonkosten

hooi me vader keek gister naar de telefoon kosten en die waren echt super hoog er was een gesprek tussen van 50 euro!!
    van cyber games ofzo iets weet iemand hoe dit kan want in ons gezin zweren we echt zo’n beetje op de dood dat we niet
    naar betaal nummer bellen

Bijdrager
    KarelWillem

Het bedrijf heeft zich op mobiele games gestort.

http://www.psonly.nl/nieuws/31311/WCB_stapt_over_op_mobiele_telefoon/

Dus in die optiek zijn de kosten verklaarbaar.
    De kans dat je telefoon vanzelf naar WCG belt is vrij klein.
    Dus ik ben ben bang dat er iemand een online game heeft gespeeld, en ongemerkt rommel heeft aangeschaft o.i.d.

Bel ze even op het normale nummer om te informeren waar deze kosten vandaan komen:
    Telefoon: 0318-486354

Bijdrager
    Stirf

Hey, het brood is nu € 6,50. Kan iemand mij helpen? :crazy:

Bijdrager
    Djmichel

Ben nu wel nieuwsgierig geworden. Ik sluit me aan bij KarelWillem.

Ik vraag me wel af of iets van Gaming te maken kan hebben met een gesprek… Dit gaat meestal via internet.

3G of wifi, in het geval van 3G en je hebt geen oneindig abonnement zul je moeten bijbetalen als je buiten je bundel komt en dan begint de teller heel snel te tikken. Misschien is het daarom zo hoog.

Ik wil je nog wel een kleine tip geven voor bijvoorbeeld het posten hier. Probeer als je een probleem hebt dit zo breed mogelijk te omschrijven. Des te makkelijker het is om je te helpen.

Bijdrager
    Hermanko

Heb je sms prijsvraag berichten geabonneerd ? Dat kan in de papieren lopen.:sad: Er is een nummer waarmee je dat kan blokkeren, nummer weet ik niet meer.

Bijdrager
    Dr. Maddox

€ 50,- is het maximale bedrag dat je betaalt wanneer je wel dataverbinding maakt terwijl dit niet onder je abonnement valt.

Misschien dat dat het is?

Bijdrager
    Madduck

Ik had dit een paar maanden geleden ook, totdat ik erachter kwam dat whatsapp de schuldige was. Alhoewel, eigenlijk had ik niet goed gelezen en lag het niet aan whatsapp zelf…

Waarschijnlijk helemaal ten overvloede, maar alleen chat via whatsapp is gratis, voor het bellen gebruik je je eigen bundel…

Misschien is er bij jou iets soortgelijks aan de hand?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.