-
Q:
TopmTom 6100 werkt niet na bijwerken met de Imac via My Drive.
De Tomtom 6100 die ik in maart heb gekocht heeft tot nu toe niet gewerkt. Na vaak heen en weer sturen en 80 emails verder zijn we nog niks opgeschoten. Volgen de support afd. kan het wel eens aan mijn comp. liggen. Want bij hun op kantoor schijnt hij het wel te doen. Geen Apple comp! Ik werk op een Apple Imac burocomp.21,5 inch, Late 2013. Intel Core i5
Heeft iemand een oplossing voor mij????Ook mij is niet duidelijk wat je bedoelt. Doet die hele GO 6100 niets, ook niet in de auto?
Dan zou ik toch echt een nieuwe vragen. Als synchroniseren met je Mac niet werkt: TomTom heeft een heel afwijkende manier van contact maken gekozen. Er wordt een soort netwerk opgezet, dat zie je bij je netwerkinstellingen:
Is die verbinding er?
hatolex op 24 november 2016Lees het topic even vanaf het begin.?
Jij snapt de vraag wel?
Doet die TT helemaal niets, of doet hij alleen niets als hij aan de Mac hangt?
Mij is het niet duidelijk.De tomtom werkt gewoon bij zoals ook mijn vorige tomtom,s. Deze echter doet daarna in de auto niks. Het beeld bevriest, en hij start kontinu opnieuw op. Ze hebben me al eens een andere opgestuurd maar die doet hetzelfde. Nu hoor ik net voor de telefoon dat de Tomtom in Amsterdam daar bij hun op kantoor goed werkt. Dus…. ligt het aan mijn computer of aan de software in de TT??
Haha. Yeah, right.
Die iMac is natuurlijk ook de enige computer met een USB-poort die teveel stroom geeft.Nee, dat is dikke onzin. Dan is die TomTom denk ik het enige apparaat op deze aardkloot die daar last heeft.
Hebben ze ergens in hun specificaties staan aan welke eisen een USB-poort moet voldoen?
Zo niet, dan zou ik lekker mijn verlies nemen, en mijn geld terugvragen bij TomTom.Hij is nog geen jaar oud, en ze geven zelf aan dat hij met jouw computer niet werkt.
Dat hebben ze van te voren nergens gemeld, en dat staat nog steeds nergens vermeld.Ik zou dus zeker niet zelf gaan handelen, maar gewoon TomTom aansprakelijk stellen.
Haha. Ja, dat haalt je de koekoek.
Ze hebben echter te zorgen dat hij gewoon werkt op de ELKE computer waar hun software op draait.
Dat USB-verhaal is óf onzin, of een uitermate vreemde productfout in hun TomTom 6100.In beide gevallen heb jij daar helemaal niks mee te maken, en hebben ze je een product geleverd dat niet aan de verwachtingen (het werken op een computer) voldoet.
Ze hebben echt hun best gedaan.Ik had eerst een Go 6000 daarna hebben ze een nieuwe gestuurd dat is de 6100 en beide hebben ze hetzelfde probleem. Weer opgestuurd ( 3e keer) en nieuwe software erin maar bij hun doet ie het dus wel. Ik ben intussen 8 maanden verder dus wat kan ik nog`? Ik had gehoopt via dit item wat mensen te horen die hetzelfde probleem hebben. Of in ieder geval een oplossing hebben.
Wat ben ik blij dat ik dat stand-alone-navigatie-traject al lang geleden heb verlaten.
Dat werkt zoveel fijner op je telefoon.Geen vage apps waarmee je moet updaten of je routes moet laden, maar gewoon perfecte gratis navigatie en file-informatie.
Een op de computer opgezochte route, staat automatisch klaar op je telefoon, etc.En het mooie is: je betaald inclusief aardige 5.5″ telefoon niet meer dat zo’n TomTom kost.
Dat hoge spanning verhaal is baarlijke nonsens natuurlijk. Het hele TT update gebeuren is al vanaf dag 1 een ramp op de Mac, nooit anders geweest. Halve dagen wachten om wat kaartupdates op te halen is heel normaal, tussendoor drie keer opnieuw moeten beginnen ook.
Lekker terug geven dat ding en geld terug eisen vanwege een niet weekend product, en een ander systeem aanschaffen, of zoals KW al zegt, lekker op je telefoon. Voor minder geld heb je dan hele mooie oplossingen, Navigon b.v.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.