22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)
  • Q:
    Bijdrager
    Rub3n

topic kwijt?

Ik had een topic geplaatst over een hoe een 400d op een iMac aan te sluiten en of het mogelijk was de foto direct op de iMac te kunnen bewonderen na het schieten.

Maar dit topic is spoorloos verdwenen. Ik kan hem in alle categorieën niet vinden (waar ik van denk daar kunnen ze hem heen verplaatst hebben)

Heeft iemand hem gezien?

Moderator
    Mac Daddy

Dat is wel vreemd ja. En je weet zeker dat je dat topic op OMT bent begonnen en niet op een ander forum?
    Ik heb net ff in je profiel geklikt op de knop. Laat alle berichten van Ruben zien. En ik ben terug gegaan tot 14 maart, maar ik zag niet een titel waaruit ik kon opmaken dat het over de iMac en 400D ging.

Bijdrager
    Лукас

Is er soms een reïncarnatie van Turbanus aan het klooien? 8)

Bijdrager
    Rub3n

Ik weet het zeker. Heb ik zaterdagmiddag rond een uur of 16:30 gepost.

(in Grafisch)

Moderator
    Poezenbeest

Je mag beginnen met een topic over OMT eerst in Algemeen te plaatsen in plaats van in de Lounge…

Heb even voor je gesnuffeld in de digitale vuilnisbak, maar kan daar ook niks vinden…

*gaat nu zijn pootjes wassen….

Bijdrager
    Rub3n

mja, hij is dus verwijderd dan?

Misschien handig om een PM te laten versturen in de nieuwe software als een topic verplaatst of verwijderd worden!

Moderator
    Mac Daddy

Hij is volgens mij niet verplaatst of verwijderd. Volgens mij is er gewoon iets fout gegaan. Zerk kon hem toch ook niet vinden.

Moderator
    Poezenbeest

Inderdaad… kan er ook niks meer van vinden… noch in de verwijderde topics, noch elders…

Bijdrager
    inawt

Is er niet iemand die in dat topic heeft gepost voordat het weg was?

Bijdrager
    boriskiss

Ik heb wel vaker hier op omt, dat ik echt meen dat een topic zomaar is verdwenen!
    Hier in algemeen verdwijnen wel vaker topics…. Het zou overigens fijn zijn als de Mod’s dat even zeggen….

Bijdrager
    sven-

Het zou fijn zijn als er wat minder nutteloze topics worden geopend, wat dacht je daar van.

Bijdrager
    boriskiss

Het zou fijn zijn als sven- niet doet alsof hij heel wat is met zijn toon.

Bijdrager
    sven-

Het zou fijn zijn als jij je gewoon met school en andere nuttige zaken bezighoudt in plaats van onzin te posten op OMT.

Overigens interessant hoe jij aan een geschreven[/u] bericht kan zien wat de bijbehorende “toon” is:|

Bijdrager
    boriskiss

Ja, de toon van de woorden. Dat jij oost-Indisch doof bent, in combinatie met dyslexie, daar kan ik niks aan doen. Zeer spijtig voor jou.

Moderator
    Mac Daddy

Het zijn fijn zijn als iedereen lief doet tegen elkaar.

Het probleem is opgelost. Het topic is op een of andere manier verdwenen. Daar kunnen de moderators niets aan doen. Ruben kan een nieuw topic openen om alsnog zijn probleem te bespreken of niet.
    En om nou in dit topic met elkaar ruzie te gaan zoeken over niets, lijkt mij niet zo gepast.

Als iets je niet aanstaat, kan je heel makkelijke niet reageren. Zit het je toch niet lekker, vecht het via PB uit.

Bijdrager
    boriskiss
    ”Pivni

[size=7:0af230fd38]Hoef niet via de PB, het forum is gewoon een openbaar iets.[/size:0af230fd38]

Bijdrager
    sven-
    ”boriskiss”

Dat jij oost-Indisch doof bent, in combinatie met dyslexie, daar kan ik niks aan doen. Zeer spijtig voor jou.

Haha! Lees dit nou! Achterlijk figuur. Ga je eigen posts op dit forum nog eens nalezen als je ’t hebt over dyslexie.

”boriskiss”

Ja, de toon van de woorden.

De toon van geschreven[/u] woorden? Is het inderdaad zo dat jouw mamma de woorden voorleest, en dat haar toon jou niet aanstaat? Je snapt er nog steeds weinig van. Bij geschreven teksten kan de inhoud op een bepaalde manier op jou[/u] (en die is voor iedereen verschillend) overkomen. Jij kunt nooit weten op welke toon ik mijn tekst had uitgesproken/bedoeld.

Moderator
    Mac Daddy

Wat wil je hier nu mee zeggen? Dat je nu in elk topic zomaar ruzie mag gaan zoeken? Een topic heeft een bepaald onderwerp. Daar hoor je je nog altijd aan te houden en dan hoef je dus niet iemand persoonlijk te gaan aanvallen over iets waar het topic niet over gaat.
    Hetgeen wat jij in dit geval deed.
    Daarnaast is het openbaar en in openbare gelegenheden gedraag je je doorgaans ook en ga je ook niet met iemand ruzie staan te zoeken.

Bijdrager
    boriskiss

@sven- SLIK JE PILLEN OVERSTRESST VISSENWIJF

Moderator
    Mac Daddy

Ooh shit. Nu denk je natuurlijk dat ik het tegen sven had. Het tegendeel is waar.

EDIT: Na het nog eens nagelezen te hebben zaten jullie allebei fout. Jullie trekken het beiden te persoonlijk aan. Gewoon niet doen.

Bijdrager
    boriskiss

ow oke

Moderator
    Poezenbeest

Klaar met schelden…. Klaar met het probleem….

22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.