6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    koekiewous

Top 10 huidige Mac games

Ik heb pas iemand horen zeggen dat er in 2008 van elke 10 games die uitkwamen er zeker 7 ook een Mac versie hadden.

Echter heb ik de grootste moeite een winkel te vinden (off of online) die deze aanbied.
    Zouden jullie mij kunnen helpen om een Top 10 te maken van de 10 hotste games (mac versie) voor dit moment en waar je die kunt kopen?

Ik ben ook groot fan van Startcraft, Diablo, Sim City, Age of Empires etc, maar volgens mij ziet de huidige PC top 10 er heel anders uit;)

Bijdrager
    St. Mobbs

De top 10 van PC spellen is heel erg van maak af en schiet dood. Niet zoiets als Sim City.
    Maar er is een site/winkel die ongeveer alle Mac-spellen te koop heeft. Inclusief Age of Empires.

iCentre heeft er ieder geval heel veel.
    En de Onlinve Store van Apple zelf ook.

En deze site is ook wel leuk. http://www.macgamefiles.com/
    En deze: http://www.imac-games.nl/

Misschien kun nog gaan kijken bij de site’s van Mail-a-Mac, A-mac, HTR, en alle andere mac-leveranciers.

Bijdrager
    eggman

ik speel al jaren alle spellen van blizzard. verder speel ik op mijn mac geen games.

Bijdrager
    Jarik

Ik weet ook niet zo goed hoeveel games er nou echt nieuw uitkomen, wel is bijvoorbeeld starcraft te spelen (uit de oude doos ja, maar net zoals bij Age of Empires is no. II de leukste, naar mijn mening).
    Ik speel nu Need for Speed Carbon, ook niet onaardig.

Bijdrager
    MaestroRackam

Jammergenoeg is de mac-versie van een spel meestal duurder.
    Voor spellen blijf ik dan ook boothcamp gebruiken (AirRivals Online & Company of Heroes: Tales of Valor zijn mijn favoriet).
    Om ff 5-20 min. te vullen speel ik op de mac BZFlag (freeware).

Bijdrager
    Aanrecht

Call of Duty 2 en 4

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.