10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    TurkishDelight

Toon Voorvertoning van een filmpje op de bureaublad?

in de weergaveopties command/appeltje + J kan je ervoor zorgen dat je een voorvertoning van een image/afbeelding kan krijgen op je bureaublad als je Toon Voorvertoning aanvinkt.. Ik zag dat dit niet voor films geldt, maar is het misschien mogelijk (met behulp van software of iets anders?) om een voorvertoning van een film weer te geven op je bureaublad?.. Dus dat een willekeurige snapshot uit de film wordt gekozen als icoontje voor het filmpje als voorvertoning?

Bijdrager
    Turbanus

Jij vraagt maar he, maar let onderhand ook eens op het subforum waar je die vragen plaatst. Dit heeft niks met het OS te maken en gaat derhalve naar “Overie software”.

Bijdrager
    TurkishDelight
    ”Turbanus”

Jij vraagt maar he, maar let onderhand ook eens op het subforum waar je die vragen plaatst. Dit heeft niks met het OS te maken en gaat derhalve naar “Overie software”.

het kan zijn dat het in het OS kan, zonder tussenkomst van software.. vandaar..

Bijdrager
    TurkishDelight

niemand?… :(

Bijdrager
    Turbanus

Blijkbaar onbekend, maar je kunt natuurlijk ook zelf even op Versiontracker snuffelen en de Google gebruiken…..:wink:

Bijdrager
    TurkishDelight
    ”Turbanus”

Blijkbaar onbekend, maar je kunt natuurlijk ook zelf even op Versiontracker snuffelen en de Google gebruiken…..:wink:

had al niks kunnen vinden, dus ik dacht ik vraag het hier even..
    :lol:

Moderator
    unSOUND

Of gewoon met de finder naar je bureaublad gaan…

Bijdrager
    Turbanus

:? Hij zal het in een lijstje willen hebben staan denk ik…. Mischien een idee om je film-mappen om te toveren in thumbnail-images uit de film?

Bijdrager
    TurkishDelight
    ”unSOUND”

Of gewoon met de finder naar je bureaublad gaan…

ik bedoel meer op deze manier.. :) en dan uiteraard bestandsnaam Aphex Twin……mov

Bijdrager
    TurkishDelight
    ”Turbanus”

:? Hij zal het in een lijstje willen hebben staan denk ik…. Mischien een idee om je film-mappen om te toveren in thumbnail-images uit de film?

ik dacht meer aan een automatische methode.. het lijkt me een hele taak om de film-mappen om te toveren in thumbnail-images en bovendien moet ik dit elke keer weer doen als ik een nieuwe film heb gedownload.. dan blijf ik steeds bezig..
    misschien iets voor Steve Jobs om het standaard in Leopard te zetten, dat je niet alleen de voorvertoning van een afbeelding op je bureaublad krijgt, maar ook van filmpjes..

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.