7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    Ree

"Toon meer nieuws" button defect

De button “Toon meer nieuws” geeft altijd /page/2 als url, ook als je al op page/2 zit (hoort dan page/3 te zijn).

Het lijkt erop dat de parameter paged niet correct wordt opgehaald (get_query_var(‘paged’); zou op /page/2 “2” moeten teruggeven, een simpele +1 zorgt dan voor het juiste “next” page nummer

Ik kan natuurlijk niet zien hoe de button is geprogrammeerd en waarom het fout gaat, maar in ieder geval; het gaat fout.

Gr.

Remon.

Bijdrager
    koen

“er wordt aan gewerkt…”

• Deze reactie is gewijzigd 4 maanden, 2 weken geleden door  koen.

Moderator
    Night

Is bekend en wordt niets (meer) aan gedaan in afwachting op de nieuwe site-software die als het goed is vóór het einde van de maand geïmplementeerd zal worden.

Bijdrager
    oldpeer

staat wel erg slordig hoor, en lijkt me een kleinigheid om te repareren…

onemorething met, voor de minder handige gebruiker, wekenlang slechts 2 pagina’s…

Moderator
    Night

Ik weet er alles van…. *zucht*

Bijdrager
    Shmoo

<p class=”cite”>oldpeer op 23 mei 2018 om 13:34</p>
    onemorething met, voor de minder handige gebruiker, wekenlang slechts 2 pagina’s…

Zoveel missen ze nu ook weer niet op pagina 3 en 4.  Plus de meeste OMT’ers kunnen niet veel verder dan drie vingers tellen je moet al blij zijn als ze vandaag niet de hele keuken onder schijten.

Bijdrager
    Brombeer

Vergeleken met een dag of tien geleden ben ik er inderdaad een stuk beter aan toe.

Nu OMT nog.

If ever.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.