10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    DarthMathicus

Tool 10000 Days

Kan het zijn dat de nieuwe Cd van Tool (of Tool in’t algemeen) niet te vinden is in de (Belgische) iTms?

Bijdrager
    vikking
    ”DarthMathicus”

Kan het zijn dat de nieuwe Cd van Tool (of Tool in’t algemeen) niet te vinden is in de (Belgische) iTms?

Inderdaad, ik heb er ook al achter gezocht, zelfs niet in de amerikaanse store…

Bijdrager
    Zekestarr

De officiele release date is – in de VS – 2 mei. In Europa nog een beetje later, dus dat zal vast de reden zijn dat je hem nog niet ziet staan.

Bijdrager
    vikking
    ”Zekestarr”

De officiele release date is – in de VS – 2 mei. In Europa nog een beetje later, dus dat zal vast de reden zijn dat je hem nog niet ziet staan.

Nee, in belgiĆ« was de release gisteren… Check wikipedia maar eens op “10000 days”

Bijdrager
    DarthMathicus

op stubru is er op dit moment zelfs een commercial:
    iets in de trent van:
    Vind je tool goed? de beste metalgroep is terug. Tool. 10000 days. Te koop vanaf 28 april.

met vicarious als backgroundsong

Bijdrager
    Zekestarr

hm, mazzelaars die belgen :wink:

Bijdrager
    OEPS

HIer zit hij reeds twee dagen in de speler. Wat een fantastische plaat weer, het duurde even maar dan heb ook wat. Ik moet er nog wel aan wennen en heb het idee dat dit album niet kan tippen aan Lateralus en Aenima, maar wie weet “groeit” het nog!

Bijdrager
    Timma

Rosetta Stoned en Jambi vind ik het beste tot nu toe.
    Maar vond de vorige albums wel beter, inderdaad. (Neemt niet weg dat het een goede plaat blijft)

Bijdrager
    poging2

Mag ik eraan toevoegen dat het cd hoesje deze keer een enorme must-have is? Ik heb voor de mijne maar +/- 13 euro neergelegd, en als de Media Markt dit als een best-seller inschat, dan ligt ‘ie daar voor 9,95. Het hoesje alleen is dat al waard, vind ik.

Bijdrager
    DarthMathicus

k heb hem idd al vast gehad en hoesje is zeer mooi.

maar k raak de gemiddelde gekochte cd reeds 1x aan.. om hem in itunes te laden..

dus nogal zonde om daar dan 4 euro meer voor neer te tellen he

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.