12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    Max-95

(gekocht) Tooch nog Iphone 4?!

Beste mensen,
    Ik wil graag een iphone kopen, nu weet ik niet of ik moet wachten op iphone 5 gezien alle uistel berichten, en zo niet welk abbonoment moet ik nemen van de iphone 4 bij welke provider en waarrom

alvast bedankt

max

Inactief
    Anoniem

Mijn bijdrage in deze is als nutteloos gekwalificeerd door iemand die er verstand van schijnt te hebben.

Inactief
    Anoniem

Heb je nu ├ęcht nodig dan nu kopen. Anders wachten.

Inactief
    Anoniem

ik bedoelde: Heb je ‘m nu ├ęcht nodig dan nu kopen. Anders wachten.

Ik kon ’t echter niet verbeteren omdat ’t pulldown-menuutje bedekt wordt door die reclame.. (Wat is dat toch dat Apple sites, die design toch zo hoog in het vaandel hebben staan, er vaak zo brak uit zien?)

Bijdrager
    Max-95

Ik heb om het moment nog een 3 jaar oude nokia 1600 die t de helft van de tijd niet doet, en qua abbo ik heb niet veel sms/bel nodig gaat me meer om welke provider. Welke heeft beyer 3g internet etc

Alvast bedankt

Bijdrager
    fatboysmart

iPhone 4 is echt een geweldige telefoon. Ik vermoed (niemand weet dat zeker) dat de iPhone 5 er hetzelfde uit gaat zien, en dat er alleen verbeteringen onderhuids worden doorgevoerd. Normaal gesproken zou er een nieuwe moeten komen deze zomer (juli?), maar er gaan ook geruchten dat het later wordt.

Dus zoals eerder gezegd… heb je haast, dan zal de iPhone 4 je zeker niet teleurstellen…

Wat betreft welke provider is het moeilijk te adviseren. Ikzelf heb T-Mobile, en dat bevalt prima.
    Anderen zweren bij KPN of Vodafone, maar weer anderen hebben daar weer problemen mee.

Mocht je in een dunbevolkt gebied wonen (platteland), dan kan de ontvangst per provider wel eens verschillen. De enige manier om dit uit te vinden is door mensen in je omgeving naar hun ervaring met hun provider te vragen.

Bijdrager
    Max-95

ik bedoelde: Heb je \’m nu ├ęcht nodig dan nu kopen. Anders wachten.

Ik kon \’t echter niet verbeteren omdat \’t pulldown-menuutje bedekt wordt door die reclame.. (Wat is dat toch dat Apple sites, die design toch zo hoog in het vaandel hebben staan, er vaak zo brak uit zien?)Hoe staat t nu trouwens met attene probleem of heb je daar geen last van??

Bijdrager
    fatboysmart

Ik heb er zelf geen last van, maar ik heb er dan ook een hoesje omheen. Maar ook zonder hoesje merk ik er eerlijk gezegd weinig van.

Bijdrager
    Max-95

K dankjewel allemaal, ga bijna zeker(90%) een iphone tmobile i-150 kopen, weet iemand of je abbonoment ook bij een APR als ivizi maastricht kan afsluiten,??

Bijdrager
    fatboysmart

Lijkt me wel als ik op hun website kijk. Ze bieden zelfs meerdere providers aan.
    Ik heb zelf ook het i-150 abonnement. Ik bel en sms zelf vrij weinig, en dan is dat een prima abonnement.

Ik zie wel dat je nog geen 18 bent, dus zul je wel iemand mee moeten nemen (ouder?) om het abonnement af te sluiten.

Bijdrager
    Max-95

Lijkt me wel als ik op hun website kijk. Ze bieden zelfs meerdere providers aan.

Ik heb zelf ook het i-150 abonnement. Ik bel en sms zelf vrij weinig, en dan is dat een prima abonnement.

Ik zie wel dat je nog geen 18 bent, dus zul je wel iemand mee moeten nemen (ouder?) om het abonnement af te sluiten.
    K dankjewel voor de tip!!

Moderator
    Strifer

zowel KPN als Vodafone zijn in de randstad duidelijk beter dan T-Mobile – ik weet echter niet hoe het gesteld is met T-Mobile in het zuiden van het land.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.