16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:

Bijdrager
    Connstellation

Tony Hawk Pro Skater 4

Een vriend van me kocht vandaag een nieuwe iMac. Nu staat het spel: “Tony Hawk’s Pro Skater 4” daar reeds op geïnstalleerd. Hoe krijg ik dit ook op mijn powerbook. Gewoon kopiëren via firewire lukt niet (het start niet op). Waarschijnlijk mis ik enkele onderdelen.
    De installatie cd die bij de imac geleverd is lukt ook niet (niet geschikt voor deze computer)
    Hoe los ik dit op?

Bijdrager
    yabbanoname

opties zijn:
    – koop een nieuwe mac (20″)
    – koop THPS4
    – download via de gebruikelijke kanalen de CD’s
    – kijk of je PB wel aan de specs voldoet voor THPS4;-)
    – probeer nog s

YO

Bijdrager
    Connstellation

Allright,

ik weet dat kopiëren niet mag…

probleem ligt niet bij mijn powerbook, is zelf nog maar paar maanden jong
    en een imac heb ik ook (maar niet de recentste)

Bijdrager
    bruno

Missende onderdelen ook kopieeren, dus even gaan zoeken, staan waarschijnlijk in je libery, :roll:

Mischien kan het Log bestand op de imac je daar meer over vertellen…

Bijdrager
    olbo

Ik heb ook dat spel gekregen bij mijn iMac (ik moest het trouwens zelf installeren van de cd’s) Maar bij mij zijn alle graphics in het spel in silhoutte. Dus niet speelbaar…

Bijdrager
    Sad

Die pre-installed Tony Hawk kan je niet kopieren naar een andere computer. Hij doet het simpelweg niet. Dat is niet te fixen door in de library te kijken o.i.d. Ze hebben het heel slim gedaan.

Kopen dus dat spel. Je hebt meteen de windows versie er gratis bij en als je hem koopt heb je ook nog eens een echt serial number waarmee je dus echt kan multiplayeren.

Bijdrager
    bruno
    ”colpolyp”

Die pre-installed Tony Hawk kan je niet kopieren naar een andere computer. Hij doet het simpelweg niet. Dat is niet te fixen door in de library te kijken o.i.d. Ze hebben het heel slim gedaan.

Kopen dus dat spel. Je hebt meteen de windows versie er gratis bij en als je hem koopt heb je ook nog eens een echt serial number waarmee je dus echt kan multiplayeren.

KOPIEREN!!!! (er zijn zat win gebruikers die nu ook de mac versie in handen hebben) b.t.w. alles is te kopieren!

Bijdrager
    Sad

Okee. Nog 1 keer dan.

Er zijn 2 versies van THPS4 voor de mac:

1) de gewone die je kan kopen
    2) de pre-installed die op een aantal eMacs enz. zit geinstalleerd.

Nummer 1 kan je kopieren en is tevens windows-compatbile. Alleen op het ganse internet zijn maar 2 serials te vinden en met multiplayer heb je per speler een andere serial nodig. Dus: success er mee, je kan hem dus beter kopen.

Nummer 2 kan je kopieren naar een andere mac maar dan werkt hij niet meer. Nee, er zijn geen truukjes, hij werkt gewoon niet.

Bijdrager
    WebJ
    ”colpolyp”

Nummer 2 kan je kopieren naar een andere mac maar dan werkt hij niet meer. Nee, er zijn geen truukjes, hij werkt gewoon niet.

Dat is toch gewoon een naaistreek, recent hebben we er hier een nieuwe iMac bij en ik dacht leuk, even via bestandsdeling op mijn computer kopiëren maar het bounced een keer en stopt dan :evil:

Bijdrager
    Sad
    ”WebJ”

Dat is toch gewoon een naaistreek, recent hebben we er hier een nieuwe iMac bij en ik dacht leuk, even via bestandsdeling op mijn computer kopiëren maar het bounced een keer en stopt dan :evil:

Dat klopt. Dat is geen naaistreek want je koopt 1 keer Tony Hawk bij je Mac en niet 2 keer. Je mag het dus maar op 1 computer spelen.

En ook al zou je het kunnen kopieren dan kan je het nog niet spelen omdat beiden dan hetzelfde serienummer hebben.

Bijdrager
    Josh

Ik wil het ook graag. Werkt slechts op Panther naar verluid.

Bijdrager
    roeiertje

Ik heb net een e-mac gekocht met THPS 4 erop geïnstalleerd. Als ik op play klik in het options scherm, stopt het spel en geeft hij als melding. THPS 4 is onverwacht gestopt enz… ik kan het dus niet spelen.

Wie helpt mij aub????

Bijdrager
    Zorcky

Er is ook een update verkrijgbaar voor het spel. Probeer die eens:

http://www.macgamefiles.com/detail.php?item=17873

Succes

Bijdrager
    Sad

die update is alleen voor de retail versie, niet de OEM versie die op de voorgeïnstalleerde Macs staat.

@roeiertje: probeer Tony Hawk eens te starten met ALT ingedrukt en kies dan een andere schermresolutie of andere instellingen voor fog enzo.

Bijdrager
    roeiertje

ok bedankt ik probeer dat eens vanavond.
    ik heb nog problemen met mijn e-mac, als ik bepaalde programma’s probeer te starten zoals Stuffit Expander, Internet Explorer, Appleworks, krijg ik een melding dat Classic de bestanden in de systeemmap niet kan bijwerken.
    verder krijg ik soms ook de melding dat er een fout is opgetreden door gedeelde bibliotheekbestanden bv. <appleworks><appleworks><carbonlib><>
    krijg ik dan te zien. wat telkens opvalt is dat die carbonlib telkens terugkomt.
    wat can i do?
    bedankt.

Bijdrager
    Sad

Daar mag je een nieuwe post voor maken, dat is off-topic.

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.