10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    henzepietje

TomTom blijft in de achtergrond draaien

Iphone 3GS met laatste software. Als ik TomTom aanzet en hem later uitzet, blijft hij vaak in de achtergrond draaien. Dat vreet stroom ook al gaat-ie na verloop van tijd in de sluimerstand. Op de autohouder idem.
    Als ik later in de stad loop komt er dus geluid uit mijn tas/zak. Wie heeft dit ook of wie weet hoe ik hem def uit kan zetten. Ja telefoon aan en uit helpt ook, dat weet ik:)

Bijdrager
    Oppie
    Bijdrager
    Mac-Eddy

Je moet je route wissen.Dan doet TomTom niets meer.

Bijdrager
    KarelWillem

Ik trapte er ook één keer in.
    Opeens mijn iPhone helemaal leeg. Bleek Navigon nog vrolijk te navigeren.

Bijdrager
    RoyHochstenbach

Kan je natuurlijk het beste eerst de navigatie annuleren voordat je de App sluit. Of via het multitasking systeem van iOS4 stoppen.

Bijdrager
    tvdb314

Tjonge er stonden bij mij heel veel applicaties in de multi task bar. Betekent dat dat ze allemaal nog draaien? Ik baalde er al van dat mijn iPhone sinds iOs4 zo snel leeg liep.

Bijdrager
    Maverick9898

Tjonge er stonden bij mij heel veel applicaties in de multi task bar. Betekent dat dat ze allemaal nog draaien? Ik baalde er al van dat mijn iPhone sinds iOs4 zo snel leeg liep.

Ik dacht dat het hele punt was dat die programma’s zouden stoppen. Daarom was het multitasken niet echt multi want het ene programma pauzeert in feite terwijl je bezig bent met het andere programma. Misschien heeft TomTom z’n software nog niet geupdate voor versie 4.0?

Bijdrager
    tvdb314

Goed mogelijk, ik had blue tooth nog aan staan daarom was hij te snel leeg.

Moderator
    unSOUND
    tvdb314 op 04 augustus 2010

Nee, wat onderin staat zijn gewoon alle recente Apps, ongeacht of ze nu nog draaien of niet.

Geblokkeerd
    Anoniem

Gewoon twee keer op de Home knop drukken, dan de Tom Tom app zoeken, daar met je vinger 3 seconden op drukken en dan op het min knopje drukken. Klaar is Kees!:wink:

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.