11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    veyske

tomtom west-europa

Hoihoi,
    Ik ben van plan om de tomtom app te kopen, en dit is de duurste app die ik zal staan hebben.
    Ik ben dus wel nog even aan het twijfelen om dit te doen.

– Worden kaarten altijd geupdated, en is dit gratis?
    – zal er met de komst van de nieuwe iPhone een probleem zijn als dat sherm groter is?
    – zijn er mensen die me deze app afraden?

grtz,
    Laurent

Bijdrager
    CedricH

– Volgens wat je kan lezen op de pagina van de app in de App Store krijg je gratis updates
    – Met de komst van de nieuwe iPhone zou er geen probleem mogen zijn, anders zal je in afwachting van een update van de app misschien zwarte balken boven en onder de app hebben

Bijdrager
    Niels

Kijk ook even naar de navigatie app van sygic, die vind ik persoonlijk beter dan die van TomTom

Bijdrager
    whispering

Wat betreft de kaarten lees ik toch wat anders op de TomTom site.
    De TomTom wordt geleverd met de meest recente kaart. En er is een update service die 90 dagen geldig is waarmee een nieuwe kaart opgehaald kan worden, mocht die uitkomen binnen die 90 dagen.
    Er is een update abonnement die een jaar geldig is (4 kaarten), maar die kost 80 euro.

Bijdrager
    MacKeessie

Ik gebruik al 1,5 jaar de TomTom app en ben daar heel blij mee. Ik krijg tot nu toe gratis updates, of te wel de nieuwste versie.
    Volgens mij zit in OS6 een soort navigatie standaard ingebouwd en die is samen met TomTom ontwikkeld.
    Ik zou nog even wachten tot woensdag als OS 6 officieel wordt uitgebracht ( toch?)

Bijdrager
    Niels

Sygic kost nu slechts 35,– voor heel Europa en ik heb dit jaar al drie gratis kaartupdates gekregen.
    TomTom is twee keer zo duur, heeft geen gratis kaartupdates en werkt naar mijn mening minder prettig.

De keuze lijkt mij dus niet zo moeilijk. Ik zou in ieder geval wachten tot iOS6 uit is en daar eerst de navigatie van testen.

Bijdrager
    CedricH

Voorlopig heeft Apple wel nog niets laten weten over offline navigatie in iOS6, als je moet navigeren in het buitenland kan dat wel een probleem zijn.

Bijdrager
    sedikit

Ik heb de TomTom op mijn iPad3 staan, en heb er zeer veel plezier van gehad. Maar, er is ook een ander goed navigatie-app, dat is gratis: Navfree. Voor zowel de iPhone als de iPad. Het enige nadeel is, dat niet heel Europa erop staat, maar alleen de afzonderlijke landen, en ook niet allemaal

Bijdrager
    Suuzy

Ik gebruik al een tijdje GPS Nav2 (Skobbler). Kost € 1,59 Daarbij de Europa kaart gekocht voor 5,99 zodat ik ook zonder mobiel netwerk kan blijven rijden. Ik ben er erg tevreden mee. Het is continu in ontwikkeling en wordt steeds beter.

Bijdrager
    Geux

TomTom op iPhone is top. Alle updates (kaarten, snelheden, etc.) altijd gratis, ik heb daarvoor nog nooit extra hoeven betalen. (al enkele jaren geleden aangeschaft, dus weet niet waar ander posters hun informatie vandaan halen dat TomTom “iPhone” updates niet gratis zijn?)

En samen met HD Traffic is het nog beter. Werkt fantastisch, heeft me al meerdere malen veel tijd bespaard doordat TomTom al wist dat er file stond op b.v. ring antwerpen of op A27 bij Houten en ze mij al vroegtijdig via een omweg stuurde. Briljant voor iemand die veel op de weg is en waarvoor “tijd is geld” van toepassing is. Dan zijn die paar tientjes per jaar snel terugverdiend. (half uurtje per jaar winst en je hebt het er al uit)

Voor mij niets anders dan TomTom, op de iPhone is de perfecte oplossing in mijn ogen.

Geblokkeerd
    HereIsTom
    veyske op 10 september 2012

- Worden kaarten altijd geupdated, en is dit gratis?

– zal er met de komst van de nieuwe iPhone een probleem zijn als dat sherm groter is?

– zijn er mensen die me deze app afraden?
    Ik heb de TomTom App West Europa op mijn iPod touch en iPad.
    Zowel op de iPod als op de iPad is hij schermvullend.

Ik heb de TomTom App al bijna 3 jaar en krijg nog steeds gratis kaart updates!
    Zelf vind ik deze App van TomTom één van de beste, het kost iets maar dan krijg je ook iets.
    Ook de service bij TomTom is perfect :thumbsup:

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.