10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    ivar

tomtom VS

Hey
    In mijn zoektocht naar een goede car kit ben ik aan het kijken naar de TomTom houder. Lijkt me een stevig en goed ding. Ik wil alleen de houder hier kopen en de apps via US account. Scheelt redelijk wat. IS dit mogelijk en werkend te krijgen? En kan ik ook de Amerikaanse route map kopen houder en tel meenemen en onbezorgd zonder mega kosten navigeren in Florida?

Bijdrager
    KarelWillem

Voor wat het gebruik in Amerika – zonder roaming-kosten – betreft; ja hoor, dat kan probleemloos.

Ik wil ook naar Florida! :crazy:

Bijdrager
    ivar

Ja lekker hoor! Begin ws in orlando dan Miami en eindigen op de Keys….. Ellende..:)

Bijdrager
    KarelWillem

Volledig off-topic, maar ik ben jaloers.

Ben er drie keer geweest en ik wil nog maar één ding; er gaan wonen.
    Puur voor het weer en de sfeer, want beter als hier Nederland zal je het niet gauw krijgen.

Maar de kindertjes willen niet echt.:cry:

Bijdrager
    ivar

nee is niet echt Tom tom … Maar ik ben vorig jaar in NY geweest.. Te lang getwijfeld over iPad en dus te laat…. dus ben erg benieuwd naar Florida. En natuurlijk apple stores daar.

Bijdrager
    KarelWillem

Beginnen in de The Florida Mall in Orlando dus maar. Daar zit er één.

Bijdrager
    ivar

met 2 kids moet je dan op key largo zijn of West?…voor een dag of 3-4 relaxen..

Bijdrager
    KarelWillem

Ik ben in 1996 getrouwd op het strand in Longboat Key.
    http://www.longboatkey.org/

In 2005 zijn we daar met beide kinderen terug geweest.

The Keys trekken me verder niet echt bijzonder.
    Ik ben toch meer iemand van de stadsdrukte.

Bijdrager
    Oppie

Hmmm, getrouwd aldaar KW… Dan heb je die ‘goede sfeer’ van daar niet weten mee te nemen naar NL en te behouden…:sarcastic:
    :lol:

Ik verbaas me juist een beetje dat al die pensionado’s daar gaan wonen: elk jaar toch een paar keer een hurricane over je dak heen maakt je niet relaxter. En dan is het de rest van de zomer vaak erg warm & sticky, met veel thunderstorms.
    Geef mij maar de westkust…:cool:

Bijdrager
    KarelWillem
    Oppie op 26 januari 2011

Hmmm, getrouwd aldaar KW… Dan heb je die ‘goede sfeer’ van daar niet weten mee te nemen naar NL en te behouden…:sarcastic:

IK wel. Maar mijn ex niet.:lol:

Oppie op 26 januari 2011

Ik verbaas me juist een beetje dat al die pensionado’s daar gaan wonen: elk jaar toch een paar keer een hurricane over je dak heen maakt je niet relaxter. En dan is het de rest van de zomer vaak erg warm & sticky, met veel thunderstorms…

Die pensionados trekken tegenwoordig eerder de woestijn in.
    Daar is het een stuk droger. En Florida is te druk geworden.

Verder kan het mij niet warm genoeg zijn.
    En in Nederland trekken er net zoveel stormen over.
    Met dat verschil dat het dan meestal verrekt koud is.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.