7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Zegveld

tomtom iphone carkit bluethooth probleem.

Ik gebruik nu al een tijd de tomtom iphone carkit maar sinds in IOS 5.0 gebruik heeft die geen verbinding meer gehad met mijn iPhone.
    Ben ik alleen met dit probleem of hebben meer gebruikers er last van en is er een oplossing voor want nu haal ik er niet uit wat er in zit.

Alvast bedankt.

Bijdrager
    MacAnarie

Ik heb hetzelfde met een Bluetooth headsetje. Met geen mogelijkheid te koppelen aan mijn 4S.

Moderator
    Night

Er zijn miljoenen meldingen van problemen met iOS5 i.c.m. bluetooth.
    Er schijnt toch nog een behoorlijke bug in iOS5 te zitten wat dat betreft.

Bijdrager
    Melbuuln

Hier werkt de TomTom carkit zonder problemen.

Heb je al een keer TomTom verwijderd en de carkit opnieuw laten paren met de iPhone ?

Bijdrager
    Lange Joop

Goedendag
    Ook mijn bluetooth (iphone 5s) werkt niet meer samen met mijn TomTom.
    Ik kan geen apparaten selecteren behalve die K*T iwatch waar ik mee doodgegooit wordt met de reclame. Dit alles na zon fijne software update van apple
    Op de tomtom wordt de telefoon wel gezien, echter bij het connecten met komt bij de iphone komt de tomtom niet als apparaat in beeld.

Er is nog wel meer wat niet werkt… maar daar zal de andere fora voor gebruiken..

Iemand nog een tip behalve de bovenstaande?

Tnx in advance

Bijdrager
    T-sec

Heeft TomTom in de tussentijd mogelijk een soft/firmware update voor de carkit uitgebracht? Mogelijk helpt dit.
    Benader TomTom anders direct en vraag naar de oplossing.

Bijdrager
    Lange Joop

bedankt Tsec
    uitteraard de nieuwste software van tom tom gedownload
    maar de bluetooth van mijn laptop werkt prima met de tomtom en de overige androits in huis ook
    de apple kan ook niet met mijn bluetooth van de laptop verbinden

anyway
    maar een hamer mee en het ding in de iphone winkel aan gort meppen, hebben we nog een beetje lol

bedankt voor je reactie

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.