7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    HunteRke

TomTom Carkit iPhone 4

ik had voordien een iphone 3G icm met TT carkit en navigon.Nu heb ik al 3 maanden iPhone 4 en sinds kort krijg ik de melding als ik de iphone dock in de carkit deze accessoire wordt niet door de iphone ondersteund. De iphone laad wel op maar via de tomtom carkit tool zie ik dat hij de externe gps in de carkit niet gebruikt nog iemand dit probleem? Is dit door een software update of is mijn tt carkit eraan

Bijdrager
    Koetjesreep

Ik heb ook zo’n oplader, en na 10x hem er opnieuw in te hebben ingestoken zegt die niks en laad die op.
    Elke oplader zou toch gewoon moeten werken met een update. Dit heb ik nooit begrepen.

Bijdrager
    HunteRke

Het is niet het opladen dat het probleem is maar ik wil ook gebruik maken van de gps-chip die erin zit.
    En blijkbaar werkt die niet meer i.c.m de iPhone 4

Bijdrager
    Koetjesreep

iPhone 4 heeft zelf een goede gps chip. Daar heb je eigenlijk geen externe voor nodig. Zelf nog nooit last gehad dat tomtom wegviel bij mij. En ik rij heel wat af.

Bijdrager
    HunteRke

ja ok maar zonde dat ik 100€ heb betaald voor deze carkit om enkel op te laden. Terwijl hij volgens tomtom en apple compatible zou moeten zijn met de iPhone 4

Bijdrager
    dendoor

Das vrij raar. Heb de tomtom carkit ook, ism de iPhone 4 en heb (tot hier toe) geen enkel probleem. Laad op, doet dienst als BT carkit en neemt vlot de info van de GPS chip over van de kit.

Hij zit toch goed in de houder ? Heb je dat “rubbertje” al ontvangen om de kit geschikt te maken voor de iPhone 4 ?

Anders contactjes eens inspuiten – reinigen met een contact cleaner. Zou een vuitje of stofje kunnen opzitten wat het probleem veroorzaakt…

Succes en hou ons op de hoogte hé !

Den Door.

Bijdrager
    iz75

Hier hetzelfde probleem. Niet compatible… En bedankt Tom Tom en Apple!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.