10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Brok2000

tomtom app blijft in background van iPhone3Gs draaien en zuigt batterij leeg

Hoi, Ik heb de volgende vraag. Wanneer ik mij tomtom aplicatie gebruik en ik heb de bestemming bereikt, druk ik op de homeknop(beginscherm van de iPhone). Vervolgens haal ik hem uit de carkit en gaat mijn batterij verschrikkelijk snel leeg. Ik verdenk de TomTom app er dus van dat hij in de background blijft door draaien. Hoe kan ik dat uit zetten?

Groet Ronald

Bijdrager
    Dems

Heb je iOS 4?

Bijdrager
    Lapdog

Dubbelklik op je homepage knop en dan Tom Tom icoon 2seconden vasthouden en dan op de min klikken. Anders blijft Tom Tom inderdaad in de achtergrond doordraaien.

Bijdrager
    zwiep

Bij Navigon moet je de navigatie beëindigen, anders blijft’ie ook doorgaan. Het programma helemaal afsluiten kan natuurlijk ook, maar is niet nodig als je de navigatie maar stopt.

Bijdrager
    Brok2000

Ik heb iOS 4.1 En als ik dubbelklik op de homepage knop krijg ik de multitask ervoor. Bovendien als ik het icoon 2 sec vasthoud en vervolgens op de min klik (is volgens mij kruisje) ben ik mijn app kwijt dus dat doe ik niet als ik ook nog terug moet.

Maar ik weet dus niet hoe ik de navigatie moet stoppen

Bijdrager
    zwiep

Is er in de Tom-Tom app geen mogelijkheid de navigatie te stoppen? Ik ken Tom-Tom niet dus kan je niet verder helpen.

Bijdrager
    hansiedejong

Je moet gewoon 2 x home knop indrukken, dan zie je het Tom-Tom icoon in de multitask bar, het icoontje even ingedrukt houden tot je dit ziet:

En dan bij het Tom-Tom icoontje dat rode minnetje klikken.

Bijdrager
    – Robbert –

Je krijgt inderdaad de multitask balk als je dubbelklikt op de home-knop. Als je in die multitask balk een icoon 2 seconden vasthoud en dan op het minnetje klik sluit die het programma helemaal af. Dan verwijderd die de applicatie dus niet van de telefoon, maar sluit die hem af.

Daarnaast ben je een applicatie nooit kwijt als je hem verwijderd, opnieuw downloaden kan zonder kosten in de iTunes store.

Bijdrager
    JJmac

Als een JB hebt kun je ook Ztoggle gaan gebruiken, die sluit direct alles na gebruik af

Bijdrager
    Brok2000

Aha weer wat geleerd. Het werkt inderdaad. Heel erg bedankt! Dit topic kan sluiten en het probleem is op gelost! Nogmaals bedankt!

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.