6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    cor.joke

Tom tom carkit met iPhone 4

Hallo.
    De carkit werkt. Het advies om de onderkant van het beweegbare gedeelte waar de iPhone in komt te staan op te vullen met 3 mm voldoet prima. Ben tevreden maar vind het een slechte zaak voor zo’n dure carkit van Tom tom dat je het zo moet oplossen.
    [mod name=Hansi2124 url=/profiel/hansi2124]De tekst heb ik wat leesbaarder gemaakt, maar klopt nog niet helemaal helaas.[/mod]

Bijdrager
    Taconew

?

Bijdrager
    wjend

Welkom cor.joke, op dit forum.

Allereerst is het misschien handig om leestekens als punten en komma’s te gebruiken, zodat je bericht wat leesbaarder wordt.
    Je hebt het erover dat je de Tom-Tom-carkit alleen kan gebruiken met een iPhone 4 als je er 3 milimeter “iets” tussen stopt? Ja, dat is inderdaad jammer, maar volgens de geruchten komt er wel een iPhone 4-carkit aan. Die past dus wel precies.

Bijdrager
    Yggdrasil

Ik versta er geen van.

Bijdrager
    Absrnd

weer zo’n lekkere suffe opmerking:confused:
    TomTom wist niet hoe de volgende iPhone er uit ging zien, and dat weet niemand.
    beetje dom om TomTom de schuld tegeven.

als je er een iPhone 3Gs er in propt doet de houder precies waarvoor deze gemaakt is !

Bijdrager
    Trat

De houder is ik nooit verkocht als een houder voor de iPhone 4 dus beter opletten de volgende keer…

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.