4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    guru

Toetsenbordweergave vergroten

bestaat er een mogelijkheid om het venster van de toetsenbordweergave te vergroten ?

ik moet regelmatig switchen tussen belgisch en thais maar de caracters bij de thaise taal zijn zo klein dat het echt moeilijk typen (muisklikken) is .

een apple thai keyboard is duur en stickers kleven op een azerty klavier lijkt me ook een hele bedoening (als die al voorhanden zijn voor de “platte” keyboards vd iMac 24″ .

Bijdrager
    Buzz

In Snow Leopard kan ik het venster zo groot maken als ik wil. Gewoon door in de rechteronderzoek met de muis het venster groter en kleiner te slepen, net zoals bijna alle vensters. Ik geloof dat dit voor Snow Leopard of Leopard nog niet kon. Daar had je, als ik het me goed herinner nog maar twee maten. Met het groene stoplicht-knopje linksboven in het venster kon je daar tussen wisselen. Maar het kan zijn dat ik het mis heb.

Bijdrager
    guru

10000000x dank !
    ik zit nog op Leopard (daar werkt slepen aan dit venster niet) maar had totaal geen vermoeden dat dit kon met de “bolletjes” die zijn trouwens “kleurloos” zolang je niet met de muis er oversleept.

stom,stom,stom dat ik daar niet zelf opgekomen ben ; zal nu eindelijk van mijn hoofdpijn verlost zijn !

Bijdrager
    Dagaloni

Wat je ook kunt doen is je toetsenbord op thaïs zetten en dan dat venster openen. Dan kun je typen en kun je toch zien waar al je toetsen zitten door naar dat venster te kijken;) Hoef je niet telkens te klikken.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.