6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Xcode

Toetsenbordverlichting 13-inch MacBook Pro

Misschien behoort dit topic thuis in het gala van muggenzifterij enzovoorts, maar ik waag het er toch maar op.

Ik heb sinds anderhalve week een 13-inch MacBook Pro. Met een fantastische feature: toetsenbord verlichting.
    Maar, de verlichting onder een aantal toetsen brandt feller dan eigenlijk zou moeten (ze dimmen wel mee met de rest). Tenminste, dat idee heb ik. De verlichting onder de y-, 6- en 7-toets branden merkbaar feller dan onder de andere toetsen. Ik gebruik al jarenlang Apple, voor zover dat mogelijk is want zo oud ben ik nou ook weer niet. En ik verwacht toch wel kwaliteit voor mijn geld.

Nu is de vraag… is het normaal dat de verlichting onder een aantal toetsen iets feller brandt door de techniek die gebruikt wordt? Dan zal ik er niet meer over ‘zeuren’. Of moet ik er eens contact over opnemen met Apple?

Bijdrager
    Pim18

Ik heb het ook even bij mijn net nieuwe macbook pro bekeken maar hier brandt de verlichting even fel onder alle toetsen. Ik zou er even mee naar de winkel gaan op het moment dat het je echt stoort. Het zou mij in ieder geval ontzettend op gaan vallen en irriteren op het moment dat de toetsenbordverlichting aan is. Dat komt het gebruiksplezier niet ten goede.

Bijdrager
    Moriarty

ff naar je ASP als je je er aan stoort:)

Bijdrager
    wopper

Ik heb hierzelf ook mee gezeten maar ik heb het laten zitten, bij mijn telefoon is het ook. Sommige ledjes branden feller dan andere uit een andere productie serie (gok ik)

Dus nu zijn het de 6-7en Y en na een reparatie bv de ASQW, op een andere forum las ik het ook en het schijnt zich altijd rond die 6-7-Y te concentreren, bij mij iets verder naar links.

Ik heb ze altijd op de laagste stand staan dan valt het sowieso niet op.

Bijdrager
    Xcode

Dus het is een veelvoorkomend probleempje waarbij de kans groot is dat het ook voor komt na ‘reparatie’?

Bijdrager
    wopper
    ”Xcode”

Dus het is een veelvoorkomend probleempje waarbij de kans groot is dat het ook voor komt na ‘reparatie’?

Deel 1, ja anderen zoals ik en op een ander forum hebben het ook.

Deel 2, ik weet niet hoe het is na reparatie als ze hem er uberhaupt voor willen innemen immers de verlichting brandt gewoon en is niet defect. Allen hele secure mensen zoals jij en ik zien het verschil:D Maar ik heb ook op mijn telefoon rechtsonder feller licht, kortom elke led geeft anders licht en soms zie je dat terug doordat he feller is.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.